194370
۰۷ بهمن ۱۳۹۷

علت فوت کودک ۶ ساله مشهدی همچنان در هاله‌ای از ابهام است

قاضی ویژه قتل مشهد جزئیاتی از علت فوت کودک ۶ ساله مشهدی را تشریح کرد.

به گزارش کودک پرس ، قاضی کاظم میرزایی اظهار داشت:  با گذشت ٢٢روز از مرگ حدیثه شش‌ساله در بیمارستان امدادی مشهد، پزشکی قانونی آثار سوختگی با سیم‌داغ و سیگار را آن هم به صورت گسترده بر روی بدن کودک تأیید کرد.

وی افزود: با قطعی شدن کودک‌آزاری زن و مرد جوانی که او را به بیمارستان منتقل کرده بودند، به دادسرا احضار شدند.اما آن‌ها اعلام کردند که حدیثه دختر آن‌ها نبوده و خودشان سه فرزند دارند و مادر حدیثه معتاد کارتن‌خواب است.

این مقام قضایی ادامه داد: آن‌ها مدعی شدند حدیثه کتری آب‌جوش را روی خودش ریخته است و آن‌ها هم در این مدت زخم‌های او را در حمام می‌شسته‌اند و احتمالا برای همین زخم‌ها عفونی شده‌اند.

 

میرزایی با اشاره به اینکه پزشکی قانونی نشان از سوختگی بر اثر سیخ داغ و سیگار را تأیید کرده بود، گفت:  در مقابل این موضوع مرد جوان اعتراف کرد که به مواد مخدر اعتیاد دارد و فقط چندباری هنگام نشئه، سیخ داغ را به بدن کودک زده و دیگر سوختگی‌ها به دلیل ریختن آب‌‌جوش روی بدنش است.

وی اضافه کرد: آن‌ها درباره اتهام وارد کردن ضربه به سر کودک و قتل او هم گفتند هیچ نقشی در مرگ کودک نداشته‌اند و حدیثه دچار بیماری تشنج بوده و روز حادثه هم دچار تشنج شدیدی شده بود که سرش به جایی خورد و حالش بدتر شد و آن‌ها از ترس اینکه مبادا او بمیرد کودک را به بیمارستان رساند‌ند.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار