194362
۰۷ بهمن ۱۳۹۷

نمایش «سبیل جادویی» روی صحنه تئاتر نیشابور

نمایش شاد کودک و خانواده «سبیل جادویی» به نویسندگی و کارگردانی هنرمند نیشابوری مجید استیلایی در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

به گزارش کودک پرس ، مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: در راستای اجرای تئاتر در طول سال، هنرمندان خوش ذوق و با قریحه تأتر نیشابور با اجرای نمایش های مختلف با موضوعات متنوع باعث آشتی مردم با تأتر شده اند و نمایش شاد کودک وخانواده «سبیل جادویی» از این جمله نمایش هاست که با همکاری انجمن هنرهای نمایشی نیشابور به روی صحنه رفته است.

حمیدرضا آتشی گفت: نمایش شاد کودک و خانواده  «سبیل جادویی» را هنرمند نیشابوری مجید استیلایی به رشته تحریر در آورده و کارگردانی کرده است و در آن هنرمندان تأتر: جواد مرتضوی، مرتضی اشرف، علی روشن دل، مبینا ایزدی، امیر علی خضری، علی امام وردی، مبینا بلوچی  و تکتم بلوچی به ایفای نقش پرداخته اند و سعید هادیان، هولاد کاشی، ملیحه جعفری مقدم، پناهی، حجت خراسانی به عنوان موسیقی، تهیه کننده و طراح دکور، طراح و دوخت لباس، طراح گریم و مسئول نور با این نمایش همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون نمایش های مسیح هرگز نخواهد گریست و مارو باش اونا رو باش، از این کارگردان در نیشابور به روی صحنه رفته است.

آتشی  به داستان این نمایش اشاره کرد وگفت: همکاری موش و شیر در مقابل بد جنسی های گرگ و گربه باعث داستان شاد برای شما می شود.

 

مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش شاد کودک و خانواده  «سبیل جادویی» از ٣ الی ١١ بهمن ٩٧  هر روزبعد از نماز مغرب و عشا در محل تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه می رود.

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار