194326
۰۷ بهمن ۱۳۹۷

شرکت ۲ هزار و ۵۰۰ مربی مهدکودک در دوره‌های مهدویت

دوره مهارت افزایی مهدوی ویژه مربیان مهدهای کودک و پیش‌دبستانی، به همت مرکز تخصصی مدیریت حوزه علمیه قم در ۱۵ استان کشور با حضور ۲۵۰۰ نفر تاکنون برگزار شده است.

به گزارش کودک پرس ، بیست و چهارمین دوره مهارت افزایی مهدوی ویژه مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی، به صورت کارگاهی طی یک ماه و هر هفته دو جلسه، روزهای پنج شنبه و جمعه، با شرکت ۸۵ نفر از مربیان خواهر، در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب (سلام‌الله علیها) آران و بیدگل در حال برگزاری است.

در این دوره، اساتید حوزوی، روش ها و قالب های انتقال مفاهیم مهدوی، مباحث روانشناسی، خلاقیت و آموزش محتوایی تنطیم شده از جمله یک دوره کتاب 8 جلدی که در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد را برای شرکت کنندگان تدریس، تبیین و آموزش می دهند.

حجت الاسلام مهدوی نیا در این مراسم با تشریح روش ها و قالب های انتقال مفاهیم مهدوی، مسائل دینی و قصه گویی، اظهار کرد: اگر بخواهیم برای آموزش گروه سنی پبش دبستانی و دانش آموزان دبستانی موفق باشیم، باید در قالب های قصه گویی، تمثیل، رنگ آمیزی، گفتگو، مباحثه، شعر، نقاشی و … به صورت غیرمستقیم ارتباط برقرار کنیم.

وی تصریح کرد: دوره مهارت افزایی مهدوی ویژه مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی، به همت مرکز تخصصی مدیریت حوزه علمیه قم در 15 استان کشور با حضور 2500 نفر تاکنون برگزار شده  است.

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار