194264
۰۷ بهمن ۱۳۹۷

اکران ۵ فیلم منتخب سینمای کودک در بوشهر

همزمان با سراسر کشور ۵ فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در شهر بوشهر به صورت رایگان اکران می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، معاون هنری و سینمایی اداره کل ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره فیلم فجر فرصت مناسبی است که علاقمندان بتوانند در شهر خود بهترین و تازه ترین فیلم های سینمای کشور را تماشا کنند.

محمدحسین زندویان بیان کرد: جدول اکران رایگان ٥ فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان طبق دستورالعمل از سوی دبیرخانه جشنواره به استان ها ابلاغ شده که این برنامه فرهنگی در سینمای شهید آوینی شهر بوشهر اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: طرح سیمرغ پروانه‌ها با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و براساس طبقه بندی گروه های سنی برنامه ریزی شده است.

زندویان اظهار کرد: “شب آفتابی” اثر علی مدنی مخصوص رده سنی راهنمایی و دبیرستان و “پاستا ریونی” اثر سهیل موفق، “بنیامین” اثر محسن عنایتی و “ضربه فنی” اثر غلامرضا رمضانی مخصوص تمام رده های سنی کودک و نوجوان و “آخرین داستان” اثر اشکان رهگذر مخصوص رده سنی دبیرستان فیلم هایی هستند که به ترتیب از ١٣ تا ١٧ بهمن ساعت ١٠ صبح و در یک سانس به روی پرده می روند.

 

وی ادامه داد: علاقمندان و مدارس ضمن رزرو صندلی فیلم مورد نظر خود از طریق سایت belitbox.com می توانند با شماره تماس های موبایل ٠٩٠٢٩٠٢٨٥٠٠ و ثابت ٣١٣٦ نیز اقدام نمایند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: فیلم های جشواره طبق جدول و زمان بندی مشخص شده اکران خواهند شد که این جدول در تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر قابل رویت می باشد.

 

جشنواره فیلم کودک و نوجوان همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار