194201
۰۶ بهمن ۱۳۹۷

حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز در کارگاه‌های آموزشی جشنواره نوجوان سالم ناحیه یک اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره برگزاری کارگاه‌های توجیهی – آموزشی جشنواره نوجوان سالم، از حضور ۲۰۰ دانش‌آموز ناحیه اهواز در این کارگاه‌ها خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز  با بیان اینکه جشنواره نوجوان سالم در جهت آشنایی دانش آموزان و فرهنگیان با راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم ۱۵ بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

 

 

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ دانش آموز در کارگاه های تخصصی و آموزشی این جشنواره شرکت کردند اظهار داشت: کارگاه فیلم کوتاه، تئاتر، نشریه دیواری، عکس، پوستر، گرافیک، نقاشی، ویژه دختران در دبیرستان حضرت آمنه و پسران در دبیرستان شهداء و با حضور اساتید استانی برگزار شد.

موسوی اصل با اشاره به حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان و والدین دانش آموزان ناحیه یک اهواز با ارسال بیش از یکهزار و 200 اثر در جشنواره سال تحصیلی گذشته افزود: بیش از 20 کارگاه آموزشی – تخصصی رشته های این جشنواره سال گذشته در مدارس سطح ناحیه یک اهواز برگزار شده بود.

 

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز یکی از اهداف جشنواره را توانمند سازی و افزایش آگاهی های اجتماعی جامعه و جلب مشارکت آن ها در کنترل و کاهش آسیب ها دانست و تصریح کرد: نقش آموزش خانواده ها در کاهش آسیب های اجتماعی در کنار مدارس یک نقش محوری است.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار