194183
۰۶ بهمن ۱۳۹۷

پرواز پروانه‌های فجر در آسمان لرستان

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از اکران رایگان پنج فیلم ویژه کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه‌های جشنواره‌ی فیلم فجر استان لرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، فرید رحمتی با اعلام این خبرگفت: این فیلمها برای گروههای سنی مختلف کودک و نوجوان و خانواده ها مناسب می باشد و طی روزهای سیزدهم تا هفدهم بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سینما استقلال خرم آباد  به روی پرده می رود.

وی افزود: در این بخش فیلمهای لکنت به کارگردانی محمد رضا حاجی غلامی،پاستا ریونی به کارگردانی سهیل موفق،بنیامین به کارگردانی محسن موفق،ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی و آخرین داستان به کارگردانی اشکان رهگذر به نمایش در می آید.

دبیر اجرایی سومین جشنواره فیلم فجر استان لرستان تصریح با اشاره به برگزاری جلسه با مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد تصریح کرد:برنامه ریزی لازم برای حضور دانش آموزان و مدارس مختلف با محوریت مدارس حاشیه شهر به آموزش و پروش محول گردیده  تا  بر اساس یک جدول زمانبندی و مدون امکان حضور دانش آموزان را در بخش سیمرغ و پروانه در سینما استقلال فراهم آورند.

رحمتی افزود وظیفه خطیر  ایاب و ذهاب و حفظ ایمنی عزیزان دانش آموز برای حضور در سینما استقلال خرم آباد به آموزش و پرورش محول شده است.

 

جشنواره فیلم فجر استانی لرستان همزمان با تهران از دوازدهم لغایت هجدهم بهمن ماه سال جاری در سینما استقلال خرم آباد با نمایش فیلمهای منتخب  برگزار می گردد.

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار