194132
۰۶ بهمن ۱۳۹۷
با انتشار فیلم؛

کودک ناشنوای سوری که با کمک همسر بشار اسد شنید!+ فیلم

فیلمی منتشر شده که در آن همسر بشار اسد رئیس جمهور قانونی سوریه به کودک ناشنوای سوری کمک می‌کند تا برای اولین بار بشنود.

به گزارش کودک پرس ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، واکنش یک کودک ناشنوای که با کمک اسما اسد، همسر بشار اسد رئیس جمهور سوریه توانست برای نخستین بار بشنود را به تصویر می‌کشد. این ویدئو لحظه حضور اسما در یک بیمارستان خیریه در دمشق، پایتخت سوریه را نشان می‌دهد. اسما پس از حضور در بیمارستان با کودکی که ناشنوا به دنیا آمده بود و با کمک او و خرید تجهیزات شنوایی برای نخستین بار قادر به شنیدن شده بود، دیدار کرد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که بانوی اول سوریه با دیدن این پسر دستگاه مخصوص شنوایی را در گوش او قرار می‌دهد و سپس شروع به صحبت با او می‌کند. این کودک نیز که برای نخستین بار قادر به شنیدن شده، شروع به لبخند زدن و خوشحالی خود را با اسما تقسیم کرد. در لحظه‌ای که این کودک برای نخستین بار قادر به شنیدن شده بود، خانواده او نیز حضور داشتند. ۱۰ کودک سوری در این بیمارستان که ناشنوا بودند، با کمک اسما اسد و دریافت دستگاه مخصوص، شنوایی خود را به دست آوردند.

 

این ویدئو به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و با واکنش کاربران نیز همراه بود. بسیاری از کاربران عمل انسان‌دوستانه اسما اسد، بانوی اول سوریه را که از سرطان سینه رنج می‌برد، ستودند. یکی از کاربران با نام هادی نصراللّه با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت: «بسیار زیبا. اسما اسد، بانوی اول سوریه با وجود مبتلا به سرطان و تحت درمان بودن هرگز از کمک به افراد نیازمند جامعه دست نکشیده است. این ویدئو لحظه‌ای نشان می‌دهد که یک کودک ناشنوا با نام حسین ناصر شنوایی خود را با کمک بانوی اول سوریه بدست می‌آورد.»

 

گفتنی است؛ اسما اسد به تازگی و پس از آنکه در آگوست سال ۲۰۱۸ پزشکان تشخیص دادند دچار سرطان سینه شده، تحت درمان قرار  گرفته است. این بیماری بانوی اول سوریه را از کمک به هموطنانش که درگیر یک جنگ خانمانسوز از سال ۲۰۱۱ هستند، غافل نکرده است.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار