194094
۰۶ بهمن ۱۳۹۷

۱۸۰ برنامه دهه فجر در کانون پرورش فکری برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان گفت: بیش از ۱۸۰ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی، اسلامی و علمی توسط کارگروه کودک ونوجوان ستاد دهه فجر در جشن چهل سالگی انقلاب در استان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، محمد جواد محمدی بیان کرد: این برنامه ها با شعار محوری افتخار به گذشته، امیدبه آینده برگزار می شوند.

وی افزود: کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با توجه به تقارن این دهه با ایام فاطمیه (سلام‌الله علیها) برنامه‌های متنوعی را با نگاه به روش تربیتی و اخلاقی حضرت فاطمه (سلام‌الله علیها) ونیزبه منظور ترویج اندیشه‌های امام راحل(ره) و معرفی شخصیت ایشان و40 سالگی انقلاب و معرفی وقایع انقلاب به کودکان و نوجوانان را برای دهه فجر امسال پیش‌بینی کرده است.
محمدی گفت: اجرای نمایش سفرقطره با موضوع مذهبی و متناسب با ایام فاطمیه (سلام‌الله علیها)، تجدید میثاق با شهدا و غبار روبی گلزار شهدای ولامقام، ویژه برنامه «نقاشی خیابانی» و برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب در روز21 بهمن درهمه مراکز از برنامه های شاخص کانون استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اضافه کرد: درحال حاضر 26 مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، 2 کتابخانه پستی در خرم‌آباد و بروجرد و 7 کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت دارند.

وی ترویج فرهنگ کتابخوانی را از اهداف کانون پرورش فکری بیان کرد و افزود: در این دهه علاوه برامانت کتاب به کودکان و نوجوانان روستایی ومعرفی کتاب های انقلاب وبحث و بررسی این کتاب ها، معرفی شخصیت ها و وقایع و ایام در همه مراکز فرهنگی کانون اجرا می شود.
محمدی اضافه کرد: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در همه مراکز استان نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، هنری وادبی اعضا و مربیان کانون در معرض دیددانش آموزان قرار می گیرد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار