194050
۰۴ بهمن ۱۳۹۷

۶ مهدکودک در شهرهای زلزله‌زده کرمانشاه افتتاح می‌شود

معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، از بازسازی و افتتاح ۶ مهدکودک در شهرهای زلزله‌زده پاوه، گیلانغرب و ثلاث باباجانی با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، منوچهر محمدی اظهار داشت: همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مجتمع توانبخشی چم زرشک و ازگله در ثلاث باباجانی و مجتمع روستایی دشت دیره گیلانغرب افتتاح می شود.
وی از افتتاح مرکز توانبخشی روزانه معلولان جسمی حرکتی در اسلام آبادغرب با 150 میلیون تومان اعتبار، افتتاح مرکز توانبخشی روزانه معلولین ناشنوا و نیمه شنوا در اسلام آبادغرب با 50 میلیون تومان اعتبار و همچنین افتتاح چندین واحد مسکونی مددجویان زلزله زده به عنوان دیگر پروژه های عمرانی بهزیستی استان در ایام دهه فجر یاد کرد.

محمدی گفت: یکی از اهدافی که انقلاب به واسطه آن به دنیا معرفی شد حمایت از اقشار ضعیف و محروم جامعه بوده است، بنابراین با این هدف والا، راه اندازی سازمانهای حمایتی با خط مشی دستگیری از اقشار نیازمند در دستور کار نظام قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تلاشهای شهید فیاض بخش در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست و یکم و بیست و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال 59 لایحه قانون تاسیس نهادی حمایتی با ادغام 20 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن به تصویب رسید تا سازمانی تحت عنوان «بهزیستی» برای بهتر زیستن نیازمندان و محرومان در 24 تیر ماه همان سال ایجاد شود که یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به شمار می آید.

معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: بهزیستی با حفظ ارزش‌ها، کرامت والای انسانی، تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط با هدف توانمندسازی، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی، کمک به تامین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد و فاقد حمایت بیمه ای، اقدام می کند.

محمدی اظهار داشت: اداره کل بهزیستی کرمانشاه به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام داده که می توان به برگزاری جلسات و نشست های مشترک با کارشناسان و معاونت های تخصصی در خصوص جمع آوری آمار و اطلاعات خدمات صورت گرفته و همچنین شرکت کارشناسان در کارگروه های تخصصی ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره داشت.
وی از تهیه و ساخت کلیپ خدمات بهزیستی در 40 سال گذشته برای پخش در شبکه استانی زاگرس و فضای مجازی، تهیه پوستر تبلیغاتی با رنگ و بوی فاطمی به منظور نصب و تبلیغات محیطی از جمله در سطح شهر، مراکز و تلویزیون شهری این اداره کل به عنوان اقدام های دیگر یاد کرد.

محمدی یادآور شد، همچنین تهیه بنر با آرم مشترک ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی، شرکت فعال در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب و عرضه خدمات بهزیستی شامل معرفی فعالیت های اورژانس اجتماعی(123)، خدمات مشاوره تلفنی (1480) و حضور مشاوران تخصصی در غرفه های نمایشگاه و همچنین عرضه دست سازه های صنایع دستی معلولان در رشته های مختلف هنری منبت کاری، تابلو نقاشی، قلاب بافی، معرق کاری، میناکاری، چرم دوزی، نمدکاری، گلیم و غیره از دیگر اقدام های اداره کل بهزیستی کرمانشاه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار