193931
۰۳ بهمن ۱۳۹۷

دردسرهای شیرین چهارقلوها

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو اختصاص داده شده است.

به گزارش کودک پرس ، اسدالله حیدری اظهار کرد: در حال حاضر 1359 کودک چندقلو در استان زندگی می‌کنند که 1014 نفر از آنها دوقلو، 333 نفر سه قلو و 12 کودک نیز چهار قلو هستند.

وی ادامه داد: در مجموع 621 خانواده دارای چند قلو در استان از حمایت بهزیستی برخوردارند که و سهیه شیرخشک، پوشک و البسه بخشی از آنهاست. از ابتدای سال تاکنون 112 میلیون و 900 هزار تومان برای حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو اختصاص داده شده است.

مدیر کل بهزیستی البرز با اشاره به حمایت خاص از نوزادان چهارقلوی استان عنوان کرد: چهارقلوها تا دو سالگی از شیرخوارگاه امام علی (علیه‌السلام) سمهیه رایگان پوشک و شیر خشک دارند.

حیدری گفت: در کنار این خدمات، کمک موردی و به صورت بلا عوض به خانواده‌های چند قلو ارائه می‌شود ضمن اینکه ارائه این خدمات در حال حاضر تا سن دبستان ادامه دارد، اما در تلاش هستیم تا پس از سن دبستان نیز ادامه دار باشد.

 

وی در پاسخ به اینکه در البرز خانواده دارای چندقلوی در نوبت حمایت وجود دارد یا نه، افزود: در برخی از استان‌ها، خانواده‌های چندقلوی پشت نوبتی وجود دارد اما در استان این مساله وجود ندارد و تمام خانواده‌ها از خدمات مناسب برخوردارند.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار