193913
۰۳ بهمن ۱۳۹۷
در جلسه شورای عالی نماز مطرح شد؛

تلاش‌ها در آموزش و پرورش برای برگزاری بیش از پیش نماز در مدارس

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: با تغییر ساختارها تلاش کردیم موانع فرا روی اقامه نماز در مدارس را رفع کرده و شرایط برگزاری بیش‌ از پیش نماز در مدارس را فراهم کنیم.

به گزارش کودک پرس ، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی نماز که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، تشکیل شورای عالی نماز را گامی در جهت رشد و ارتقا فرهنگ اقامه نماز در آموزش‌ و پرورش برشمرد و اظهار کرد: مفتخریم که آموزش‌ و پرورش در بین همه دستگاه‌ها و نهادها به‌ عنوان دستگاه برتر در زمینه اقامه نماز انتخاب‌ شده است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقامه نماز و آموزش‌ و پرورش گفت: با تغییر ساختارها تلاش کردیم موانع فرا روی اقامه نماز در مدارس را رفع و شرایط برگزاری بیش‌ از پیش نماز در مدارس و نشر فرهنگ نماز گام برداریم.

بطحایی تصریح کرد: برای ارتقای فرهنگ نماز، ضروری است ابتدا موانع موجود در  این مسیر شناسایی و رفع شود.

وی با بیان اینکه معاونت پرورشی و فرهنگی و همچنین استان‌ها باید در جهت ایجاد ساختارها و رفع موانع اقامه نماز تلاش کنند، افزود: پیشنهادهای زیادی تاکنون برای اقامه نماز ارائه‌ شده است اما چنان‌که باید عملی نشده و این مشکلی است که باید آسیب‌شناسی و سپس ارائه راهکار برای رفع آن آسیب شود.

 

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: ارزیابی عملکرد مدارس در زمینه اقامه نماز یکی از عوامل مؤثر در اقامه نماز در مدارس است و اداره ارزیابی و عملکرد باید با جدیت در این موضوع ورود پیدا کند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار