193828
۰۲ بهمن ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت شهرسالم خبر داد؛

پایش سلامت بیش از هزار کودک کار/ درخواست از سازمان‌های مردم نهاد برای معرفی کودکان کار به مراکز شهرسالم

مدیرعامل شرکت شهر سالم از پایش سلامت بیش از هزار کودک کار در مراکز درمانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران خبر داد و گفت: مراکز درمانی این شرکت روزانه پذیرای ۹۰ کودک کار هستند.

به گزارش کودک پرس ، حمید چوبینه در خصوص پایش سلامت کودکان کار اظهار کرد: تاکنون بیش از هزار کودک کار در مراکز درمانی شرکت شهر سالم مورد پایش سلامت قرار گرفته و برای آن‌ها شناسنامه سلامت تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه برای این کودکان کار چکاپ کامل سلامت از جمله دندانپزشکی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و … انجام می‌شود، گفت: از نهاد‌ها و سازمان‌های مردم نهاد که در زمینه کودکان کار فعال هستند، درخواست دارم برای ارائه این خدمات آن‌ها را به مراکز درمانی شرکت شهر سالم معرفی کنند.

مدیر عامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه هر یک از مراکز درمانی شرکت شهر سالم روزانه پذیرای ۵ کودک و در مجموع ۹۰ کودک هستند، تصریح کرد: از تمام نهاد‌ها و افراد خیر تقاضا دارم پس از تشخیص بیماری این کودکان در درمان آن‌ها ما را یاری کنند.

 

چوبینه عنوان کرد: هزار کودکی که تحت پایش سلامت قرار گرفتند از طریق فعالیت در کوره‌های آجرپزی و مراکز پرتو که تحت پوشش شهرداری هستند، شناسایی شدند و برخی هم با فراخوانی که داده بودیم مراجعه کردند. سازمان‌های مردم نهاد هم می‌توانند از طریق مکاتبه با معاونت درمان شرکت شهر سالم کودکان کار را معرفی و با هماهنگی این معاونت به مراکز درمانی ارجاع دهند.

 

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار