193654
۰۱ بهمن ۱۳۹۷

از جان گذشتگی برای نجات جان کودک سرآقا سیدی+ فیلم

کودک دو و نیم ساله سرآقا سیدی با از جان گذشتگی دو راننده از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش کودک پرس ، رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ گفت: در بارش بی سابقه در 10 سال اخیر کوهرنگ، حسن دادور کودک دو و نیم ساله که بر اثر ریختن آب جوش دچار سوختگی شدید شده بود، به علت برفگیر بودن منطقه و مسدود بودن راه دسترسی به مرکز استانچهارمحال و بختیاری، به استان لرستان منتقل شد.

آقای منصوری افزود: راه دسترسی به استان لرستان هم با برف یک متری مسدود بود، اما راننده آمبولانس و راننده لودر با از جان گذشتگی دل به راه برفی زدند.

وی گفت: در نهایت پس از 12 ساعت تلاش در برف و بوران، امدادگران توانستند مسیر 90 کیلومتری مرکز بهداشت خویه در چهارمحال و بختیاری به پل بزنوید در استان لرستان را طی کنند و کودک را به مرکز درمانی الیگودرز برسانند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ افزود: راننده آمبولانس و لودر به علت فشار شدید جسمی، خود بیمارستانی شدند، اما کودک را نجات دادند.

 

آقای منصوری گفت: به علت شدت سوختگی، کودک از بیمارستان شهید ولیان الیگودرز به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان منتقل شد.

با پیگیری های خبرگزاری صدا و سیما قرار شد نمایندگان ولی فقیه در استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان هزینه های دو عمل جراحی این کودک از یک خانواده بی بضاعت را متقبل شوند.

 

با بارش برف سنگین، هر ساله ارتباط دهستان موگویی در شهرستان کوهرنگ تا بهار سال آینده با شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قطع می شود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار