193326
۲۹ دی ۱۳۹۷
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

۱۰ جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری ۱۰ جشنواره قرآنی کودک و نوجوان طی بهمن و اسفند ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حسن سلمانی با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان بیان کرد: این جشنواره طی سال گذشته در شهرستان‌های استان برگزار و با استقبال بالایی از سوی مردم روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: در سال جاری هم به‌منظور ایجاد شور و نشاط قرآنی در بین کودکان و نوجوانان، این جشنواره در ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

سلمانی بابیان اینکه این جشنواره در طول بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، افزود: برای برگزاری این برنامه، بیش از ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم بین دو تا سه هزار از کودکان و نوجوانان در این جشنواره شرکت کنند.

 

وی بابیان اینکه امسال این جشنواره در بیرجند در حوزه پیش دبستانی‌ها برنامه‌ریزی شده است، گفت: این جشنواره در دو بخش گروهی و انفرادی برگزار خواهد شد.

سلمانی بیان کرد: بخش گروهی شامل رشته‌های نمایش، سرود با مضامین انقلابی، قرآنی و مذهبی و بخش انفرادی شامل حفظ ۱۲ سوره پایانی قرآن است.

 

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام جشنواره  تا ۱۲ بهمن‌ماه است، اظهار کرد: علاقه مندان می توانند از طریق مراکز پیش‌دبستانی در این جشنواره شرکت کنند.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار