193305
۲۹ دی ۱۳۹۷

زبان هنر بهترین راه انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جدید

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی گفت: زبان هنر بهترین راه برای بیان دست آوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه است.

به گزارش کودک پرس ، امیر مسلمی نیا در نشست هماهنگی اکران فیلم های جشنواره عمار که در شهرستان بهمئی برگزار شد، گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم تا دست آوردهای چهل ساله انقلاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه هرچه بیشتر تبیین شود .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی ادامه داد: ما معتقدیم زبان گویای هنر بیشتر از هر مقوله دیگری می تواند به این مهم بپردازد.

وی یادآور شد: هنرمندان در جشنواره های مختلف جهت تنویر افکار عمومی و بیان دست آوردها، ارزش ها و آنچه بنیان انقلاب به آن وابسته و رشد و تعالی نموده را در قالب های فیلم، تئاتر، مستند و مواردی از این قبیل به روی صحنه برده و از این طریق این ارزش ها و پیام ها را به نسل جدید انتقال می دهند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان این شهرستان به کار هنر و نمایش به ویژه در بخش فیلم و مستند گام بسیار شایسته ای را در جهت تعالی اهداف نظام برداشته اند، گفت: این افراد برای اکران فیلم های جشنواره عمار در شهرستان تلاش لازم را انجام خواهند داد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار