193290
۲۹ دی ۱۳۹۷

اردوی تیم ملی هندبال بانوان در اراک آغاز شد

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی هندبال بانوان نوجوان روز پنجشنبه به میزبانی استان مرکزی در اراک آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه این اردو در گفت و گو با ایرنا افزود: اردوی مذکور به منظور آمادگی تیم ملی هندبال بانوان برای اعزام به مسابقات آسیایی هندبال برگزار می شود.
«مهین علی بخشی» افزود: 25 بانوی هندبالیست کشور از استان های مختلف در این اردو حضور دارند که چهار نفر آناناستان مرکزی است.

وی بیان کرد: «مهدیه پورمومنی»، «هستی دوخایی»، «سارا رضایی» و «مهتاب میرزایی» چهار بانوی هندبالیست نوجوان استان مرکزی هستند که در این مرحله از اردوی تیم محلی حضور دارند.

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: این اردو از پنجشنبه تا سه بهمن ماه جاری به میزبانی این استان در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک ادامه دارد.
علی بخشی اظهار داشت: بانوان هندبالیست استان مرکزی از استعدادهای بالایی برخوردارند و امید می رود که دعوت شدگان به اردو تا آخرین مرحله در تیم ملی حضور داشته باشند.
وی گفت: بانوان ورزشکار استان مرکزی در رشته های مختلف از توانمندی های خوبی برخوردارند و دعوت شدگان به اردوهای مختلف باید مورد حمایت جدی هیات های ورزشی قرار گیرند.

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر اردوی تیم ملی هندبال در این استان اندیشیده شده است.
علی بخشی تصریح کرد: استان مرکزی آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف را داراست.

29 هزار و 300 بانوی ورزشکار استان مرکزی در 43 رشته ورزشی به صورت سازمان یافته فعالیت دارند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار