193287
۲۹ دی ۱۳۹۷

ماجرای حضور نوجوان ۱۶ ساله‌‌ در کارگاه طراحی پوستر و هنرمندان گیلان

مدیرکل ‌ارشاد ‌گیلان با اشاره به نوجوان ۱۶ ساله‌ای که در کارگاه طراحی پوستر و هنرمندان حضور دارد، گفت:‌ حضور این نوجوان ۱۶ ساله در کارگاه هنرمندان و طراحی پوستر انقلاب نشان‌دهنده تداوم انقلاب است.

به گزارش کودک پرس ، فیروز فاضلی در کارگاه طراحی پوستر 40 سالگی انقلاب و “فجر و امید به آینده ” در رشت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران همچنان در مسیر تداوم قرار دارد و در این راستا این کارگاه طراحی پوستر برای 40 سالگی انقلاب تدارک دیده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری کارگاه طراحی پوستر با عنوان “فجر و امید به آینده” نشستی با شورای شهر و بخش فرهنگی داشته و تفاهم‌نامه‌ نیز امضا کردیم و مشارکت‌های مختلفی در این زمینه با سایر بخش‌ها انجام شد.

فاضلی به اهداف خوب و ارزشمند کارگاه طراحی پوستر با عنوان “فجر و امید به آینده” اشاره کرد و افزود: در این کارگاه به نوعی استعداد و دستاوردهای علمی، فرهنگی و هنرهای تجسمی هنرمندان مطرح و ارائه می‌شود و دارای عنوان خوب “فجر و امید به آینده” است.

 

وی عنوان “فجر و امید به آینده” را در این کارگاه مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همه چیز به امید بستگی دارد و کسانی که تلاش می‌کنند تا امید ما را به نا امیدی تبدیل کنند، سرشکسته و مأیوس شده و به اهداف خود نمی‌رسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر عنوان هنر شهادت و هنر مقاومت ابراز داشت: هنر یک شاخصه ذاتی است و هیچ چیزی پویا نمی‌ماند مگر اینکه لباس هنر به خود بپوشاند بنابراین فرهنگ شهادت و مقاومت نیز یک شاخصه ذاتی و هنر برای ملت ما به شمار می‌رود.

فاضلی با اشاره به نوجوان 16 ساله‌ای که در کارگاه طراحی پوستر و هنرمندان حضور دارد تصریح کرد: حضور این نوجوان 16 ساله در کارگاه هنرمندان و طراحی پوستر انقلاب نشان‌دهنده تداوم انقلاب است و روزی این نوجوان در پست‌های مدیریتی جامعه قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اهداف انقلاب اسلامی و شکوفایی آن خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز متعلق به همین نوجوانان و جوانان است و برای آن‌ها و شکوفایی استعدادهای آنان زحمات بسیاری کشیده شد تا اینکه انقلاب به امروز و مرحله فعلی رسید.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز در این نشست اظهار داشت: اندیشه‌های مختلف توسط هنر شکل می‌گیرد و هنرمندان نیز به این اندیشه‌ها شکل‌ داده و آن‌ها را می‌سازند.

علیرضا حسنی با اشاره به اینکه هنرمندان در طول سال‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس طراحی‌ها و نقش‌های بسیاری ایفا کردند ابراز داشت: هنرمندان بارها حوادث و حماسه‌های مختلف دوران انقلاب و دفاع مقدس را به تصویر کشیده و به نسل آینده منتقل کردند.

دبیر بخش کارگاه طراحی پوستر انقلاب نیز در این نشست اظهار داشت: این ورکشاپ 3 روزه با حمایت و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و متشکل از هنرمندان گیلانی به‌مناسبت 40 سالگی انقلاب و با هدف طراحی‌های فاخر توسط هنرمندان اجرا و عملیاتی شد.

 

مهیار بیجاری خاطرنشان کرد: امیدواریم در این کارگاه، طراحی‌های فاخری از هنرمندان گیلانی از نظر ایده و تکنیک اجرایی داشته باشیم و بنده از زحمات و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان نیز در این راستا تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار