موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
193264
۲۹ دی ۱۳۹۷

اولین داوری نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان برگزار شد

دبیر اولین جشنواره نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان گفت: اولین دوره داوری نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان با حضور داوران برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، احمد رضایی دارافشانی، در خصوص برگزاری نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان اظهار کرد: این جشنواره با همکاری دفتر تخصصی تئاتر با هدف دریافت نمایشنامه های مختلف در حوزه کودک است تا بهترین آثار انتخاب و چاپ شود و هر سال برای ادبیات نمایش کودک متن درخور توجه داشته باشیم.

دبیر اولین جشنواره نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان ادامه داد: این جشنواره دارای سه بخش آزاد، اقتباس و اصفهان بود که ۱۵۰ اثر به دست ما رسید و اولین دوره داوری این جشنواره چهارشنبه با حضور داوران امید نیاز، هوشنگ جمشیدیان، سعید محسنی، فهیمه سیاحیان و محمدرضا رهبری برگزار شد.

وی افزود: داوری شنبه و دوشنبه ادامه خواهد داشت و پنج بهمن ماه نامزد های این جشنواره اعلام می شود و اختتامیه در دهه فجر برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه این اولین جشنواره نمایشنامه نویسی کودکان و نوجوانان است که برگزار می شود گفت: در سال های پیش در همدان در کنار جشنواره کودک چنین جشنواره ای برگزار شد اما هیچگاه به صورت مستقل برگزار نشده است و با کارشناسی هایی که انجام شد این جشنواره برای ارسال آثار رده های سنی خردسال ۳ تا ۶ سال، کودک ۷ تا ۹ سال، کودک ۱۰ تا ۱۲ سال و نوجوان ۱۳ تا ۱۵ سال مشخص شد و به صورت تخصصی و هدفمند آثار انتخاب شدند.

دبیر اولین جشنواره نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان گفت: علاوه بر جوایز نقدی که برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است آثار منتخب چاپ می شود.

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار