192836
۲۴ دی ۱۳۹۷

استاندار سابق قم بر ایجاد تنوع در کتاب‌های حوزه کودک تاکید کرد

استاندار سابق قم بر لزوم ایجاد تنوع و به‌روز شدن آثار مکتوب برای گروه سنی کودک و نوجوان، تاکید کرد.

به گزارش کودک پرس ، سیدمهدی صادقی استاندار سابق قم پس از بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان با اشاره به لزوم توجه به نیازهای مطالعاتی کودکان به ویژه برای پیشگیری از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی، گفت: اگر می‌خواهیم به هنجارهای خوب و مثبت در جامعه برسیم، لازم است از پایه شروع کنیم و هر چقدر در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم، در یک فرآیند زمانی، می‌توانیم اثرات و فواید آن را ببینیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در این دوره با توجه به تغییراتی که در مسائل اجتماعی و فرهنگی در دنیا به وجود آمده و قشر نوجوان و جوان را به سمت فضای مجازی کشانده – که البته گریزی از آن نیست – باید برنامه‌های خودمان را به نحوی تقویت کنیم که بتواند انرژی مثبتی در خصوص موضوعات فرهنگی به‌ویژه کتاب به نسل نوجوان و جوان تزریق کند.

استاندار سابق قم با اشاره به اینکه در حوزه کار کودک باید با تنوع و به‌روز کار کرد تا سلایق بیشتری جذب شوند، گفت: این روند، ارزشی بنیادین در فرایند فرهنگ‌سازی جامعه ما دارد.

صادقی ضمن تقدیر از متصدیان برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب کودک، یادآور شد: به مسئله تنوع در شیوه‌های کار در این نمایشگاه توجه شده و قطعاً جای بیشتری برای کار خواهد داشت و باید سلایق بیشتر گرد هم جمع شوند تا کارهای بیشتر و بهتر را در حوزه کودک ارائه دهند و همه‌کسانی که دغدغه فرهنگ در کشور را دارند. باید به این جریان توجه جدی کرده و حمایت‌های لازم را در همه سطوح داشته باشند تا برنامه‌های غنی‌تری را شاهد باشیم.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار