192732
۲۴ دی ۱۳۹۷
دستور فوری شهردار کرمان برای بررسی ابعاد رفتار ناشایست با کودکان کار؛

نیروی شهرداری از کار معلق شد/ جنبه عمومی موضوع پیگیری می‌شود

شهردار کرمان پس از نشر کلیپ کوتاهی حاوی صحنه‌هایی از رفتار ناشایست و غیرانسانی با دو کودک جمع‌آوری شده از سطح منطقه دو شهر کرمان دستور فوری برای پیگیری موضوع را داد و بنا بر اعلام مسئول روابط عمومی شهرداری شخص خاطی از نیروهای پیمانکار طرف قرارداد شهرداری است و معلق شده است.

به گزارش کودک پرس ، سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان پس از نشر کلیپ کوتاهی حاوی صحنه‌هایی از رفتار ناشایست و غیرانسانی با دو کودک جمع‌آوری شده از سطح منطقه دو شهر کرمان که موجب تألم و نارحتی همشهریان و کارکنان شهرداری شد دستور فوری برای پیگیری موضوع را داد.

عالم‌زاده گفت: شهرداری منطقه دو کرمان در اسرع وقت موضوع را بررسی و گزارش آن را ارائه می‌کند و پس از روشن شدن همه ابعاد این رفتار ناشایست، ضمن اطلاع‌رسانی اصل موضوع به افکار عمومی با خاطیان احتمالی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

 

شخص خاطی از نیروهای پیمانکار طرف قرارداد شهرداری است

مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان گفت: پیرو دستور شهردار کرمان مبنی بر رسیدگی به موضوع کلیپ منتشر شده در فضای مجازی و رفتار ناشایست با کودکان کار، شهرداری منطقه دو مسئله را بررسی کردند و مشخص شد که شخص خاطی از نیروهای پیمانکار طرف قرارداد شهرداری و نیروی مجموعه سازمان همیاری‌های شهرداری‌ است.

سیدرضا میرحسینی با بیان اینکه که مراتب به شرکت اعلام و نیرو معلق شده است، بیان کرد: موضوع به شرکت اعلام و مقرر شده که موضوع به صورت ویژه بررسی شود و انگیزه و جنبه عمومی آن توسط حراست و بازرسی شهرداری در حال پیگیری است.

 

وی از دستور ویژه شهردار برای پیدا کردن کودکان و دلجویی کردن از آنها خبر داد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار