192695
۲۴ دی ۱۳۹۷

پنج هزار کودک مشهدی آموزش‌های ایمنی را فرا گرفتند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: افزون بر پنج هزار کودک در سطح این کلانشهر طی یک هفته اخیر در قالب برنامه‌های مختلف آموزشهای ایمنی را فراگرفتند.

به گزارش کودک پرس ، آتشپاد حسن جعفری افزود: آموزشهای ایمنی باید از سنین پایه ارائه شوند و تا گسترش آن در جامعه از بروز حوادث جلوگیری می شود.
وی ادامه داد: هزار و 300 کودک از 23 مهد کودک مشهد با همین هدف در ‘مرکز تخصصی آموزش ایمنی به کودکان’ موارد ایمنی را فراگرفتند. این مرکز دارای قدمت و سابقه آموزشی 20 ساله در شهر مشهد است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آموزش مباحث ایمنی و فرهنگ استفاده صحیح از قطار شهری به کودکان نیز از دیگر برنامه های آموزشی این سازمان طی یک هفته گذشته بوده است. این آموزشها توسط اداره آموزش سازمان آتش نشانی با مشارکت شرکت بهره برداری قطار شهری در ایستگاه فرودگاه مشهد طی شش مرحله برای 900 کودک ارائه شد.
وی افزود: همچنین در جشنواره آموزش نکات ایمنی در فرهنگسرای امر به معروف بوستان بهار مشهد سه هزار کودک طی این مدت آموزشهای ایمنی را فراگرفتند.

طی 9 ماه امسال 697 مدرسه در کلانشهر مشهد زیرپوشش آموزشهای ایمنی سازمان آتش نشانی قرار گرفته اند. امسال تاکنون 12 هزار و 682 واقعه آتش سوزی و حادثه در مشهد توسط هزار و 200 آتش نشان مستقر در 48ایستگاه آتش نشانی این کلانشهر اطفا و امداد رسانی شده است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار