192559
۲۳ دی ۱۳۹۷

خاله مژگان و کودکان دوستدار کتاب در ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان

هدفمندی رویکرد ایستگاه نقاشی در ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی با حضور فعالان کودک و نوجوان

به گزارش کودک پرس ، مژگان سنجری (خاله مژگان) هنرمند محبوب و توانمند شهرستان جیرفت و جنوب کرمان، گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه اقدام به راه اندازی غرفه ایستگاه نقاشی کرده است.

مژگان سنجری مجری و نویسنده کتاب کودک و نوجوان، در خصوص فعالیت این ایستگاه نقاشی، گفت: کودکان و نوجوانان با حضور در ایستگاه نقاشی می توانند تخیلات ذهنی و علاقه مندی های زیبای خود را به تصویر کشند.

وی، افزود: رویکرد متفاوتی که امسال در ایستگاه نقاشی برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده، کتاب سازی توسط کودکان است که بچه ها نسبت به تصویر و موضوعی که در اختیارشان گذاشته می شود قصه هایی از ذهن خود بیان می کنند و از قصه ساخته شده به سلیقه خودشان یک کتاب می سازند.

این نویسنده جوان، هدف از انجام این فعالیت فرهنگی، اشاره کرد و گفت: این غرفه به منظور فعالیت فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد علاقه به کتاب در وجود کودکان راه اندازی شده است.

مژگان سنجری، گفت: فعالیت کتاب سازی توسط کودکان در دوره آموزش قصه گویی و فن بیان در کانون فرهنگی و تربیتی سبزواران انجام می شود و بخشی از کتاب های ساخته شده توسط هنرجویان این دوره آموزشی نیز در غرفه ایستگاه نقاشی به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است؛ غرفه ایستگاه نقاشی نمایشگاه کتاب در سمت راست ورودی سالن شماره 2 قرار دارد.
یادآور می شود: مژگان سنجری نویسنده کتاب خرگوش باهوش است که این کتاب سال گذشته در پنجمین دوره نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان رونمایی شد.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار