19252
۱۲ تیر ۱۳۹۶

صحبتهای یک داور بین المللی درباره فضای سینمای ایران

داور بین المللی سی امین جشنواره کودک و نوجوان با تاکید بر اینکه فضای سینماهای ایران مطابق استاندارد است، گفت: قبلا برای داوری به کشورهای دیگر رفته بودم ولی فضای ایران تجربه اول من بود.

 

به گزارش کودک پرس، فرنس وارسانچی از کشور مجارستان به عنوان داور بین المللی سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان مهمان اصفهانی ها است.

فرنس وارسانچی در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با اشاره به اینکه این جشنواره تمام ابعاد یک جشنواره بین المللی را داراست، افزود: نگاه متفاوت به موضوعات از جمله ویژگی های شرکت کننده در این جشنواره است.

وی افزود: جدا شدن بخش فیلم کوتاه از آثار انیمیشنی از جمله نقاط قوت این جشنواره است و ما شاهد تمام استانداردهای یک جشنواره بین المللی هستیم.

داور بین المللی جشنواره کودک و نوجوان با اشاره به فیلم کوتاه ایرانی بانام «پیروزی ناگهانی» گفت: این فیلم گرافیک و فضای خیلی جالب و با محتوای انسانی ساخته شده بود.

فرنس وارسانچی با اشاره به اینکه مردم ایران بسیار مودب و مهربان هستند، گفت: خوشبختانه فضای سینماهای ایران هم بسیار مناسب و مطابق استاندارد است.

وی افزود: قبلا برای داوری به کشورهای دیگر رفته بودم ولی فضای ایران تجربه اول من بود؛ نکته جالب توجه در این جشنواره برای فیلم های آن بود که برای کودکان و برخی در مورد کودکان تولید شده بود.

منبع : شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار