موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
192478
۲۲ دی ۱۳۹۷
رئیس سازمان مدارس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان:

برخی مدارس برای افزایش سهم المپیادی‌های خود از پایه‌ هفتم شروع می‌کنند

رئیس سازمان مدارس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: بعضی از مدارس برای اینکه سهم المپیادی‌های خودشان را بیشتر کنند از پایه‌های هفتم و هشتم شروع به فعالیت می‌کنند؛ از مدیران می‌خواهیم که متوسطه دوره اول را درگیر این فضا نکنند.

به گزارش کودک پرس ، فاطمه مهاجرانی رئیس سازمان مدارس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در چهارمین جلسه آسیب شناسی المپیادهای علمی اظهار کرد: المپیاد فقط تهران نیست و باید نقش دانش‌آموزان شهرستانی در المپیادها پررنگ‌تر شود.

وی ضمن تغییر نام جلسه به بهبود فرآیند المپیادهای علمی، تصریح کرد: ما رسالت داریم کسانی را که در حوزه المپیادهای علمی فعالیت می‌کنند، شناسایی کنیم.

مهاجرانی با بیان اینکه المپیاد یک رویداد ملی است، افزود: باید نگاه ما هم ملی باشد و از همه ظرفیت‌های نهادها، سازمان‌ها و ذی نفعان از جمله دبیرستان‌های حلی در این عرصه استفاده کنیم.

رئیس سازمان مدارس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان همچنین ضمن تأکید بر پویایی کمیته‌های علمی همراه با نظارت، ادامه داد: یکی از اهداف ما، جدی دیدن کمیته‌های علمی و بخش‌های اجرایی باشگاه خواهد بود.

 

مهاجرانی گفت: بعضی از مدارس برای اینکه سهم المپیادی‌های خودشان را بیشتر کنند از پایه‌های هفتم و هشتم شروع به فعالیت می‌کنند و این موضوع برای ما اصلا مطلوب نیست و از مدیران می‌خواهیم که متوسطه دوره اول را درگیر این فضا نکنند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار