192452
۲۲ دی ۱۳۹۷
مدیر کل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی؛

مشارکت ۱۳۷۰مهدکودک در جشنواره کودک/۷۰۰هزار کودک به مهد می‌روند

مدیر کل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی با اشاره به اینکه کودکان ۱۳۷۰ مهدکودک آثار خود را به جشنواره فیلم و نقاشی ارسال کردند گفت: گفت:۷۰۰ هزار کودک در ۱۵ هزار مهد خدمات دریافت می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، محمد نفریه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و نقاشی هفته ملی کودک افزود: استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفت بطوریکه بیش از ۲۰۰۰ اثر از ۲۰ استان کشور به دست ما رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰هزار کودک در ۱۵هزار مهدکودک تحت پوشش بهزیستی هستند ، گفت: این کودکان در مهدهای کودک استانهای سراسر کشور خدمات مختلفی مانند آموزشی و…  دریافت می کنند.

مدیر کل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی تاکید کرد: پیشگیری از اختلالات ناشنوایی،اختلالات طیف اتیسم،اختلالات اضطرابی و … برای کودکان با نیازهای ویژه از جمله خدمات ویژه ای است که در سراسر کشور به آنها ارائه می شود.

نفریه با اشاره به اینکه در نخستین جشنواره نقاشی و فیلم کودک  ۱۲۶۰ اثر گروهی و ۷۴۰ اثر انفرادی ارائه شده که از ۱۳۷۰ مهد کودک و ۱۰ گروه از کودکان مراکز توانبخشی در سراسر کشور این آثار ارسال شده است.

 

وی گفت: برای جلوگیری از بوجود آمدن فضای رقابتی و افزایش انگیزه مشارکت کودکان ، تمامی نقاشی ها با موضوع «آرزوهای من» به عنوان اثر برگزیده معرفی و به تمامی آنها لوح تقدیر ارائه می شود.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار