192410
۲۲ دی ۱۳۹۷

برگزاری دوره‌ی تربیت مربی کودک و نوجوان در حوزه‌ی مهدویت در یزد

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عجل‌الله تعالی) استان یزد گفت: نخستین دوره توانمندسازی مربیان کودک و نوجوان با آموزش معارف مهدوی در یزد آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، رستگاری مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) استان یزد در رابطه با دوره‌های آموزشی این بنیاد به خصوص آموزش‌های مهدوی ویژه کودکان و نوجوانان، گفت: یکی از برنامه‌ها و رویکرد‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عجل‌الله) در حوزه کودک و نوجوان، توانمندسازی مربیان این گروه در رابطه با معارف مهدوی است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عجل‌الله) استان یزد افزود: در نخستین روز از دوره ۱۶۰ نفر از مربیانی که در ارتباط با پیش دبستانی ها، کودکان و نوجوانان هستند از قبیل: مربیان مهد کودک‌های زیر پوشش بهزیستی و آموزش و پرورش در حوزه مهدویت آموزش دیدند.

رستگاری ادامه داد: دوره تربیت مربی معارف مهدویت و کودک، شامل ۲۴ ساعت آموزشی است که استادان این عرصه در این جلسات حضور پیدا کرده و موضوعات مختلف مانند خلاقیت، روش انتقال معارف دینی و مهدوی به کودکان، قالب‌ها و… را به مربیان آموزش می‌دهد.

 

آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جمع این مربیان به ترویج اخلاق در مهد‌ها تاکید کرد و ادامه داد: در جامعه امروز باید همراه با علم، اخلاق نیز آموزش داده شود و برای آینده سازی فرزندانمان تلاش کنیم.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار