192329
۲۰ دی ۱۳۹۷
معاون اجتماعی نیروی انتظامی فارس خبر داد:

درگیری باعث شد تا یک نوجوان ۱۶ ساله جان خود را از دست دهد

سرهنگ کاووسی گفت: صبح چهارشنبه در درگیری، یک نوجوان ۱۶ ساله بر اثر جراحت با جان خود را از دست داد.

به گزارش کودک پرس ، «سرهنگ کاووس محمدی» قتل یک دانش آموز 16 ساله در درگیری در خارج از دبیرستان شهید ارسنجانی بر اثر چاقو را تأیید کرد و گفت: دانش آموز موردنظر بر اثر اصابت چاقو به بیمارستان منتقل شده اما به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داده است

معاون اجتماعی نیروی انتظامی فارس با اشاره به تماس با 110 در ساعت 9 صبح امروز بیان کرد: بعد از تماس مأموران به دبیرستان شهید ارسنجانی اعزام شدند و هر سه دانش آموزی که در این درگیری مشارکت داشتند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه علت این درگیری در دست بررسی است متذکر شد: شواهد نشان می دهد که فرد ضارب نتوانسته خشم خود را کنترل کند و با درگیر شدن با همکلاس خود وی را به قتل رسانده است، مقتول دانش آموز پایه دهم رشته انسانی دبیرستان ارسنجانی بوده و قاتلان از دانش آموزان هنرستان های جوانمردی و دستغیب به همراه یک فرد خارج از مدرسه بودند.

«حسن همتی»، در مورد این اتفاق گقت: صبح امروز با اعلام گزارش چاقو خوردگی یک جوان ۱۷ ساله به سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله امدادگران در کمترین زمان ممکن به محل حادثه واقع در ۳۵ متری مقر اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس افزود: علی رغم تلاش تکنسین های فوریت های پزشکی و عملیات احیای قلبی ریوی این نوجوان، ‌وی در حین انتقال به بیمارستان قلب الزهرا (سلام‌الله علیها) در طول مسیر جان خود را از دست داد.

 

«محمد کماندار»، در تشریح جزئیات قتل دانش آموز شیرازی در درگیری صبح امروز گفت: مقتول دانش آموز پایه دهم رشته انسانی دبیرستان ارسنجانی بوده است و قاتلان، دانش‌ آموزان هنرستان‌های جوانمردی و دستغیب به همراه یک تن از اراذل بوده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز افزود: این دانش آموز پس از امتحان و با تعطیلی مدرسه، هنگام حرکت به سمت منزل، با تعدادی از دانش آموزان دیگر مدارس درگیر می‌شود که متاسفانه منجر به قتل وی شد، از آنجا که حادثه در بیرون از مدرسه رخ داده است، گزارش های تکمیلی باید توسط پلیس اعلام شود.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار