192271
۲۰ دی ۱۳۹۷

طناز دهقان: برای بازیگران نوجوان کمتر نقش نوشته می‌شود

طناز دهقان، بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون معتقد است، تغییرات در سن بلوغ و کم بودن نقش نوجوان در فیلم‌ها باعث دوری بازیگران نوجوان از سینما و تلویزیون می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، طناز دهقان بازیگر از تولید سریال «دنگ و فنگ روزگار» خبر داد و گفت: این روزها مشغول بازی در سریال «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزابادی هستم. این سریال برای ماه رمضان سال اینده اماده می شود. داستان این مجموعه طنز و حول رابطه چند خانواده است.
دهقان که بازیگری را از سریال شهریار آغاز کرده است، درباره فاصله گرفتن برخی بازیگران نوجوان از این حرفه اظهار داشت: من در دوران کودکی و نوجوانی کارهای بسیاری بازی کرده ام اما به مدت 2 تا 3 سال از بازیگری دور بودم. بخشی به دلیل تحصیل و نبودن در ایران بود و بخش دیگر مربوط به سن می شود.
وی ادامه داد: سن نوجوانی، سن رشد و بلوغ است و با توجه به تغییراتی که در افراد صورت می گیرد، در ظاهرشان ثبات ندارند. کمتر نقشی نیز برای این سن نوشته می شود مگر اینکه آن فیلم مخصوص کودکان و نوجوانان باشد. ما در فیلم ها بیشتر نقش کودک و بزرگسال داریم و کمتر نقشی برای نوجوانان است. البته این را هم نباید از یاد برد که برخی خودشان نیز پی گیر نیستند.

طناز دهقان با اشاره به بازی در فیلم سینمایی «عروسک خانه» گفت: حدود دو سال پیش، در این فیلم به کارگردانی حجت الله رییسی بازی کردم. امیدوارم که این فیلم هر چه زودتر اکران شود.

دهقان درباره فیلم سینمایی «عروسک خانه» گفت: این فیلم داستان زندگی دختران جوان است. من نقش دختری را دارم که برای تحصیل به تهران می آید.

 

 

 

 

منبع: پانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار