192234
۱۹ دی ۱۳۹۷

پیشرفت ۹۵ درصدی احداث خانه‌ کودک استاد همایی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات احداث خانه کودک استاد همایی خبر داد و گفت: برای احداث این فرهنگسرا ۹ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

به گزارش کودک پرس ، حمید شهبازی اظهار کرد: احداث خانه کودک استاد همایی درخیابان معراج که تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: احداث فرهنگسرای حصه در بزرگراه شهید اردستانی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع بعد از خیابان شهید رییسی جنب بوستان کوثر نیز در دست اجرا است و تا کنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه فرهنگسرای حصه با ‌اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک به پایان می‌رسد.

شهبازی با بیان اینکه منطقه ۱۰ یکی ازپرجمعیت‌ترین مناطق ۱۵ گانه شهرداری است که در آن محله‌های نیمه‌برخورداری وجود دارد، تصریح کرد: از این رو برای ارتقای پویایی منطقه و شهروندان باید سرانه فرهنگی آن افزایش یابد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌های فرهنگی بیشتر در محله های کم‌برخوردار اجرا می‌شود، به طوری که در حال حاضر فرهنگسرای استاد همایی در خیابان معراج و فرهنگسرای حصه در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های روشنایی پارک‌های سطح منطقه با بودجه‌ای افزون بر سه میلیارد ریال افزود: این عملیات شامل روشنایی پارک‌های لاله، طرفه نژاد، صبا، کوره ملی، گلستان، شهید اول و بهار بود که انجام شد.

شهبازی با ابراز خرسندی از افتتاح برج فرهنگی آذربهرام، اظهار کرد: این برج کبوتر که در گذشته بلااستفاده مانده بود، اما با تمهیدات لازم به یک مکان فرهنگی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به فرصت‌های فرهنگی در شهر اصفهان و همچنین فضاهای موجود در این شهر لازم است هر روز به اهداف مدیریت شهری نزدیک‌تر شویم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: موقعیت این برج دارای مزیت‌های ویژه‌ای از نظر دسترسی آسان و فضای سبز در اطراف آن است که این ویژگی‌ها سبب انتخاب این مکان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر شد.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با ۲۲۰۰ هکتار مساحت و ۱۷ محله، دومین منطقه پر جمعیت شهر اصفهان به شمار می‌رود، تصریح کرد: این منطقه حدود ۲۲۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است و پروژه‌های زیادی در آن تعریف شده که برخی پروژه‌ها به سرانجام رسیده، تعدادی در حال اتمام و برخی دیگر نیز به زودی آغاز می‌شود.

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار