192196
۱۹ دی ۱۳۹۷

نجات جوان ۱۷ ساله توسط نجاتگران هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از تلاش ۵ ساعته نیرو‌های امدادی برای نجات جوان ۱۷ ساله از داخل چاه خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، اسعدزاده، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دنبال اعلام حادثه فرد گرفتار در چاه از طرف نیرو‌های اورژانس عشق آباد بلافاصله ۴ تیم از شهرستان‌های طبس و بشرویه به محل حادثه که در ۷۵ کیلومتری ده محمد به سمت عشق آباد در روستای پاشنه دران شهرستان طبس بود اعزام شدند.

 

وی با تأکید برعکس العمل سریع و به موقع جمعیت هلال احمر استان در حوادث افزود:در این حادثه ۱۲ نجاتگر در قالب ۲ تیم کوهستان و ۲ تیم پشتیبان با بهره گیری از یک دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودرو نجات مجهز به تجهیزات نجات در ارتفاع و آوار حضور داشتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: این عملیات با تلاش‌های فراوان و خستگی ناپذیر نیرو‌های هلال احمر استان از ساعت ۲۲:۱۰ الی ۳:۲۸ بامداد به طول انجامید و توانستند مصدوم گرفتار شده را از داخل چاه بیرون آورده و تحویل مراکز درمانی دهند.

 

اسعدزاده افزود: مرکز پاسخ گویی شبانه روزی جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی با شماره ۱۱۲ آماده دریافت اخبار و اطلاعات حوادث است و از هم استانی‌ها درخواست می‌شود از تماس‌های غیر ضروری با این شماره خودداری کنند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار