192161
۱۹ دی ۱۳۹۷

باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در کتابخانه ۱۵ خرداد

باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان هر پنجشنبه در کتابخانه ۱۵ خرداد میزبان علاقه‌مندان است.

به گزارش کودک پرس ، باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان هر پنجشنبه در کتابخانه ۱۵ خرداد میزبان علاقه‌مندان است. در قالب این برنامه، هر هفته یک عنوان کتاب به گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال معرفی می‌شود و ضمن خواندن کتاب در جلسات باشگاه، کتاب توسط کودکان و نوجوانان حاضر در نشست نقد و بررسی می‌شود و برخی نقدها به دست نویسنده کتاب می‌رسد.

همچنین نشست‌های باشگاه کتابخوانی کودکان و نوجوانان توسط گوشی‌های همراه فیلمبرداری و به اشتراک گذاشته می‌شود تا از این طریق ضمن فرهنگ‌سازی کتابخوانی، عناوین کتاب‌ها به کودکان و نوجوانان منطقه معرفی شود تا به کتابخوانی و حضور در این نشست‌ها ترغیب شوند.

تا کنون دو نشست معرفی و نقد کتاب با عناوین «درخت دانش» اثر پرویز اهور و صد پند و حکایت (نیایش) اثر عباس ندیمی برگزار شده و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است.

بسترسازی برای جذب کودکان و نوجوانان به مطالعه، معرفی نقد و بررسی کتاب در گروه سنی کودک و نوجوان، توانایی نگارش نامه در قالب نقد و بررسی به نویسندگان در این گروه سنی و افزایش سرانه کتابخوانی از جمله اهداف باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان است.

 

حضور در برنامه‌های این باشگاه رایگان است و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند پنجشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۴ به کتابخانه ۱۵ خرداد به نشانی بلوار معلم، خیابان تختی، خیابان تولیددارو، بوستان ۱۵ خرداد مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۶۹۸۴۴۹ تماس بگیرند.

 

 

 

 

منبع: فرهنگ و هنر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار