192137
۱۹ دی ۱۳۹۷
در پی انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی؛

ماجرای فیلم خشونت علیه دختر سیرجانی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد

در روزهای اخیر فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن دختیر نوجوان سیرجانی مورد ضرب و شتم شخصی قرار می‌گیرد.

به گزارش کودک پرس ، از چند روز پیش فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از ضرب و شتم دختری در خانه‌باغی در شهرستان سیرجان حکایت داشت. فیلم با عنوان آزار وحشیانه دختر تهرانی در سیرجان، در کانال‌های تلگرامی دست به‌دست می‌شد و همین باعث شد که پلیس در جریان قرار گرفته و تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کند. مأموران پلیس فتای شهرستان سیرجان پس از تحقیقات اولیه دریافتند که جوان 20ساله‌ای به‌نام «الف» این فیلم را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده و با شناسایی وی و صدور دستور قضایی، او دستگیر شد.

پسر جوان که دانشجو و اهل سیرجان است در همان بازجویی‌های اولیه به ضرب و شتم دختر نوجوان و انتشار این فیلم در اینستاگرام اعتراف کرد و گفت: دختر نوجوان نازنین نام دارد و 15ساله است. من و نازنین از مدتی قبل با هم آشنا شده بودیم اما در این مدت متوجه شدم که به درد هم نمی‌خوریم. برای همین تصمیم گرفتم با او قطع رابطه کنم. بعد از مدتی با دختر دیگری آشنا و به او علاقه‌مند شدم. می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم اما نازنین که متوجه ماجرا شده بود، در اینستاگرام یک استوری گذاشت و شروع به فحاشی و تهمت زدن به دختر مورد علاقه‌ام کرد. این ماجرا برای من و دختر موردعلاقه‌ام گران تمام شد؛ برای همین تصمیم گرفتم از نازنین انتقام بگیرم. پس با او تماس گرفتم و همراه وی و یکی از دوستانم به خانه‌باغی در حاشیه شهر رفتیم. در آنجا شروع به کتک‌زدن نازنین کردم و از دوستم خواستم فیلم بگیرد و آن را برای انتقام در اینستاگرام گذاشتم اما خبر نداشتم که فیلم به سرعت منتشر شده و کار دستم می‌دهد.

با اعترافات «الف» و اطلاعات به‌دست آمده از او، مأموران موفق شدند نازنین و جوانی را که اقدام به فیلمبرداری از این ماجرا کرده بود، دستگیر کنند. در بررسی‌های اولیه معلوم شد که نازنین دختری اهل شهرستان بافت کرمان است که مدت‌ها قبل پدرش را از دست داده و همراه با مادر و خواهرش زندگی می‌کند. او گاهی‌ اوقات به خانه خاله‌اش در سیرجان رفت‌وآمد می‌‌کرد و در جریان همین رفت‌وآمدها با «الف» آشنا و به او علاقه‌مند شده بود. نازنین در تحقیقات گفت که به «الف» علاقه داشته و به همین دلیل وقتی متوجه شده که او قصد ازدواج با فرد دیگری را دارد تصمیم گرفته از آنها انتقام بگیرد و در نهایت نیز گرفتار این ماجرا شده است.

دختر 15ساله و مادرش که به اداره آگاهی سیرجان احضار شده بودند در همان دقایق اولیه اعلام کردند که از «الف» شکایتی ندارند و رضایت خودشان را نسبت به وی اعلام کردند. با این حال برای متهم اصلی پرونده قرار قانونی صادر شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد. در همین حال محسن نیکورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با اشاره به دستگیری دو نفر از عوامل ضرب و شتم دختر نوجوان در سیرجان که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: متهم اصلی (ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان (قاضی ویژه رسیدگی به جرایم سایبری) روانه زندان شده و با دستور رئیس‌کل دادگستری استان کرمان به این پرونده به‌صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار