192111
۱۹ دی ۱۳۹۷

آخرین زنگ تفریح این دانش‌آموز

زنگ تفریح بچه‌ها در حیاط مدرسه بازی می‌کردند که برخورد تصادفی«محمد» با یکی از هم‌کلاسی‌هایش، به مرگ او انجامید.

به گزارش کودک پرس ، زنگ تفریح بود؛ روز دوشنبه ۱۰ دی ماه امسال؛ دانش‌آموزان دبستان شهید باهنر ۲ کودهدشت در حال بازی بودند که برخورد تصادفی یکی از دانش‌آموزان با همکلاسی‌اش، او را روانه بیمارستان کرد.

محمد سبزی ۶ روز در بیمارستان بستری بود اما متأسفانه شب گذشته برای همیشه چشمانش را بست و خانواده‌ و دوستانش را تنها گذاشت.

مراسم خاکسپاری مرحوم «محمد سبزی» امروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و جمع زیادی از فرهنگیان لرستان در بهشت فاطمیه شاهیوند برگزار شد.

رضا زینی‌وند مقدم طی پیام تسلیتی  به خانواده محمد سبزی، عنوان کرد: «حادثه غم انگیز درگذشت فرزند عزیز، دانش آموز محمد سبزی دردی جانکاه بر دل‌ها نشاند؛ بدون تردید این نوع گل نشکفته پرپر شده که عمر کوتاه خود را در طلب علم و دانش سپری نموده است هم اکنون در جوار رحمت واسعه حق تعالی به آرامش رسیده و از دریای بیکران فیوضات الهی بهره‌مند می‌باشد.

 

اینجانب با نهایت اندوه، عروج ناباورانه این عزیز سفر کرده را به مردم شریف لرستان بالاخص پدر و مادر داغ دیده آن مرحوم و همچنین به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و بردباری مسألت می‌دارم».

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار