192107
۱۹ دی ۱۳۹۷
مدیرکل فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

جزئیات جشنواره فرهنگی و هنری «حمایت از کالای ایرانی» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ شیوه‌نامه جشنواره فرهنگی و هنری «حمایت از کالای ایرانی» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ شیوه‌نامه جشنواره فرهنگی و هنری «حمایت از کالای ایرانی» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: نقش آموزش و پرورش، معلمان و دانش‌آموزان در کنار خانواده به عنوان وسیع‌ترین و پرمخاطب‌ترین دستگاه فرهنگی در ایجاد روحیه حمایت از تولیدات ملی غیرقابل انکار است.

وی ادامه داد: به همین منظور معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برای تحقق شعار سال با هدف فرهنگ‌سازی برای استفاده و حمایت هر چه بیشتر از کالاهای ایرانی با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری حمایت از کالای ایرانی، اقدام می‌کند.

رمضانی اضافه کرد: این جشنواره در رشته‌های سرود همگانی، فیلم، نمایش خیابانی، نمایش‌نامه‌نویسی، تولید پادکست، خوشنویسی نستعلیق، عکاسی، نقاشی، پوستر، شعر کودک و نوجوان و داستان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی به ضوابط عمومی و اجرایی این جشنواره اشاره کرد و گفت: مجری برنامه در سطح شهرستان‌ها، کانون‌های فرهنگی تربیتی هستند و اطلاع‌رسانی و جذب دانش‌آموزان و معلمان از طریق کانون‌های فرهنگی و تربیتی انجام خواهد شد؛ در حقیقت کانون‌های فرهنگی و تربیتی نسبت به اطلاع‌رسانی برای معلمان و دانش‌آموزان اقدام کرده و پس از شناسایی دانش‌آموزان، عملیات ثبت‌نام دانش‌آموزان و معلمان را برعهده خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش تصریح کرد: سامانه ثبت‌نام دانش‌آموزان و معلمان در اختیار مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی قرار خواهد گرفت و محوریت ثبت‌نام دانش‌آموزان با این مجموعه‌های فرهنگی تربیتی خواهد بود و به منظور استفاده از ظرفیت شوراهای دانش‌آموزی در مدارس و انجمن‌های ذیل آن با نظارت و راهبری مدیران مدارس، برنامه‌های درون مدرسه انجام خواهد شد.

وی به ضوابط عمومی جشنواره اشاره کرد و گفت:  آثار باید به همراه شناسه اثر به صورت بارگذاری مستقیماً در سایت دبیرخانه کشوری جشنواره کالای ایرانی به آدرس Kalairani97.ir ارسال شود و ارزیابی آثار در سطح کشوری انجام می‌شود.

 

رمضانی ادامه داد: ضوابط اختصاصی مورد نیاز هر رشته و همچنین ملاک‌های داوری هر رشته از طریق سایت جشنواره به نشانی kalairani97.ir اطلاع‌رسانی می‌‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به سایت جشنواره مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار