192074
۱۸ دی ۱۳۹۷
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان؛

۱۲۰۰ گیلانی در مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان ثبت‌نام کردند

رضوانی نژاد از ثبت نام یک هزار و ۲۰۰ نوجوان و جوان گیلانی در مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام« محمدعلی رضوانی نژاد» با اشاره به برگزاری مرحله استانی سیزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در گیلان گفت: این مسابقه با همکاری کانون حافظان قرآن کریم شهرستان انزلی در گیلان برگزار می‌شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه افزود: یک هزار و ۲۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان گیلانی بریا شرکت در این دوره از مسابقات ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۵۵ نفر را اقایان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در هشت رشته برگزار می‌شود تصریح کرد: رشته قرائت(تحقیق) و حفظ کل در رده سنی 16 تا 30 سال و رشته‌های قرائت(ترتیل)، حفظ جزء 30، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز در رده سنی 7 تا 16 سال برگزار می‌شود.

رضوانی نژاد با تصریح اینکه رشته اذان و قرائت تقلیدی برای خواهران برگزار نخواهد شد افزود: مرحله استانی و کشوری مسابقات خواهران در سایر رشته‌ها همانند برادران است.وی ادامه داد: همچنین رشته قرائت نماز فقط در مرحله کانونی و استانی برگزار می‌شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با اشاره به فضای قرآنی کشور که فاصله بسیاری با حد مطلوب دارد افزود: کاستی‌های بسیاری در این حوزه وجود دارد و هنوز توانستیم این جهاد قرآنی را برای نونهالان به صورت گسترده فراهم کنیم.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار