192054
۱۸ دی ۱۳۹۷
با سخنرانی آیت‌الله سعیدی؛

نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در قم برگزار می‌شود

نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان با سخنرانی آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) در تالار مرکزی شهر برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در قم، اظهار داشت: با پیشنهاد تعاونی ناشران نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان را در قم برگزار خواهیم کرد و یارانه‌ای هم برای مردم در نظر گرفته‌شده است.

وی تصریح کرد: انجمن‌های مختلف امسال برنامه‌های مختلف را انجام می‌دهند و به دنبال این مهم در سال‌های آینده هستیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان داشت: نمایشگاه امسال در تالار مرکزی برگزار خواهد شد و ناشران خوبی نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: نمایشگاه از 21 الی 28 دی‌ماه برگزار خواهد شد و افتتاحیه نیز روز 20 دی‌ماه با سخنرانی آیت‌الله سعیدی آغاز شد.
حسینی کاشانی افزود: نشست‌های مختلفی نیز در زمینه‌های مختلف در محل برگزاری نمایشگاه برپا خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: تیراژ کتاب‌های این حوزه امسال 2 میلیون 319 هزار است که در نوع خود قابل‌تأمل است.
وی بیان داشت: شرکت‌های مختلفی نیز نرم‌افزارهای مختص کودکان را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد که می‌تواند برای مردم و به‌خصوص کودکان و نوجوانان جالب‌توجه باشد.

حسینی کاشانی تأکید کرد: ساعت بازدید نمایشگاه در دو نوبت از ساعت 9 صبح الی 13 و 15 الی 21 می‌باشد که انتظار می‌رود با استقبال خوب شهروندان قمی روبرو شود.

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار