191890
۱۷ دی ۱۳۹۷

شاکیان تازه در پرونده سارق کودک‌آزار

شکایت خانواده ۴ کودک دیگر از سارقی که هنگام دستبرد به خانه‌ها، کودکان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، این پرونده را وارد مرحله تازه‌ای کرد.

به گزارش کودک پرس ، متهم این پرونده مجرم سابقه‌داری به نام عارف است که با زدن زنگ خانه‌ها، وقتی مطمئن می‌شد کودکان در خانه تنها هستند، به بهانه دادن پول آنها را فریب می‌داد و می‌‌خواست که در را باز کنند. او پس از ورود به خانه‌ها و بستن دست و پای طعمه‌هایش، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و با سرقت اموال قیمتی از آنجا فرار می‌کرد.

یکی از کودکان که دختربچه‌ای هشت ساله و ساکن نازی‌آباد بود، می‌گفت که این فرد زنگ آیفون را زده و سراغ پدر و مادرش را گرفته است. به گفته این دختربچه، ‌متهم وقتی مطمئن شده که او تنهاست، به دروغ ادعا کرده پولی برای پدرش آورده و به این بهانه وارد خانه شده و با تهدید چاقو دختربچه را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموال قیمتی خانه مانند پول، طلا و ارز را سرقت کرده است. این مرد علاوه بر آزار و اذیت کودکان، در جریان 2 سرقت  از 2 خانم 20 و 30 ساله نیز با تهدید چاقو، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

با شکایت خانواده‌ها و شروع تحقیقات پلیسی، سارق مخوف در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی‌ها به آزار و اذیت دست‌کم 10کودک با این شگرد اعتراف کرد. حالا و در تحقیقات بیشتر مشخص شده که متهم مدتی قبل برای سرقت وارد مهدکودکی که تصور می‌کرد خانه است، شده و یکی از مربیان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. او وقتی متوجه شد که آنجا مهدکودک است، از آنجا فرار کرده بود.  تحقیقات بیشتر نشان داده که این سارق متجاوز در برخی از سرقت‌ها صورتش را گریم می‌کرد و کلاه‌گیس بر سر می‌گذاشت تا شناسایی نشود. با این حال بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته در نهایت به شناسایی او منجر شد و به دام افتاد. عارف جوانی 32 است که پیش از این 15بار زندان را تجربه کرده و اعتیاد شدیدی به شیشه دارد. روز گذشته و با شکایت خانواده 4 کودک دیگر، این پرونده وارد مرحله تازه‌‌ای شده و احتمال می‌رود تعداد شاکیان پرونده بیشتر هم بشود. متهم درحالی با قرار بازداشت موقت در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته که تحقیقات تکمیلی از او برای شناسایی جرایم احتمالی دیگر و شناسایی شاکیان ادامه دارد.

 

 

 

 

منبع: همشهری

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار