191771
۱۶ دی ۱۳۹۷

«نسل مهدوی»؛ اثری با محوریت تربیت دینی کودک

کتاب «نسل مهدوی» اثری با محوریت تربیت دینی کودک از سوی نشر کتاب جمکران روانه بازار نشر شد.

به گزارش کودک پرس ، بحران هویت یکی از مهم‌ترین تعارضاتی است که مردم در طول دوره زندگی با آن رو‌به‌رو می‌شوند. بدیهی است که یکی از بزرگترین دغدغه‌های هر خانواده تربیت فرزند است و یکی از دشوارترین مراحل تربیت فرزند دوره‌ شکل‌گیری هویت اوست. هویت اولین و اصلی‌ترین دارایی هر انسان است و این مرحله از تربیت فرزند مرحله‌ای است که بیش از هر دوران دیگری به رسیدگی و توجه نیاز دارد، تربیت مناسب می‌تواند نوجوانان را برای گذر از این مرحله آماده کند و این وظیفه والدین است که خود را برای تربیت درست فرزندان آماده کنند.
با توجه به مشکلات تربیتی جامعه امروز و وجود آسیب‌ها و موانع تربیتی که هر روز بیشتر از پیش خانواده‌ها را در خطر قرار می‌دهد می‌توان گفت «نسل مهدوی» یکی از نیاز‌های ضروری والدینی است که دغدغه تربیت دینی فرزندانشان را دارند.

کتاب «نسل مهدوی» اثری با محوریت تربیت دینی کودک است و به شکل‌گیری هویت دینی فرزندان کمک می‌کند. این اثر سه فصل دارد که هر کدام از آن‌ها به یکی از پله‌های رسیدن به یک هویت دینی اشاره می‌کند و سرفصل هر کدام بیانگر محتوای کتاب است.
«عوامل مؤثر شکل‌گیری هویت دینی در کودکان»، «مراحل شکل‌گیری هویت دینی در کودکان» و «روش‌های اثرگذار بر شکل‌گیری هویت دینی در کودکان» عناوین سرفصل‌های این کتاب هستند.

این اثر دینی به قلم سمیه باغبادی به نگارش درآمده و نویسنده برای تألیف این کتاب ۱۱۲ صفحه‌ای از ۶۲ منبع کمک گرفته و این نشان‌دهنده ریشه‌دار بودن و مستند بودن کتاب است.

یادآور می‌شود، «نسل مهدوی» در قطع رقعی و با قیمت ۱۰ هزار تومان از سوی انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده است.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار