191768
۱۶ دی ۱۳۹۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت طلاب خواهر به عنوان مربی مهدکودک

عزیزی از برگزاری طرح تربیت مربی مهد خبر داد و گفت: با فعال‌سازی مهدکودک در حوزه علمیه استان از ظرفیت طلاب به عنوان مربی مهد بهره‌مند می‌شویم.

به گزارش کودک پرس ، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، بیان داشت: 11 مدرسه علمیه خواهران در استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت کادر آموزشی، اساتید و خواهران مبلغ در حوزه علمیه استان افزود: راه اندازی مهدکودک در حوزه امری مؤثر برای نگهداری کودکان و کمک به فعالیت بهتر خواهران در مراکز حوزه است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: همواره دوره های آموزشی و کارگاه های تخصصی ویژه خواهران مبلغ حوزه برگزار شده و طلابی کمه موفق به گذراندن دوره های آموزشی شوند در مدارس به عنوان مربی مهد فعالیت می کنند.

وی یادآور شد: هدف از تربیت مربی مهد از بین طلاب ارتقای کیفی دانش مربیان و آموزش مهارت های زندگی برای تعلیم و تربیت کودکان برگزار می شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: خواهران طلبه و مبلغ دوره های آموزشی تربیت مربی مهد کودک را در سه دوره مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی می گذرانند.

 

وی بیان داشت: از هر اقدامی برای ارتقای فعالیت اساتید و کارد علمی حوزه که امری ضروری در تقویت بنیه علمی و تربیتی در حوزه است، استفاده می شود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری رسا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار