191674
۱۶ دی ۱۳۹۷

نارتب برنده فاب طلایی شد

نارتب نام تبلت کودک و نوجوان انارستان است که امسال به عنوان محصول ملی برتر در حوزه فناوری اطلاعات برگزیده شد و فاب طلایی را دریافت کرد. این تبلت یکی از محصولات هولدینگ انارستان است و انارستان یک زیست‌بوم دوستدار کودک و نوجوان ایرانی در فضای مجازی بشمار می‌آید.

به گزارش کودک پرس ، نارتب نام تبلت کودک و نوجوان انارستان است که امسال به عنوان محصول ملی برتر در حوزه فناوری اطلاعات برگزیده شد و فاب طلایی را دریافت کرد. این تبلت یکی از محصولات هولدینگ انارستان است و انارستان یک زیست‌بوم دوستدار کودک و نوجوان ایرانی در فضای مجازی بشمار می آید.

محمد آزمون مدیر عامل شرکت توسعه راهکارهای هوشمند امین به عنوان تولیدکننده تبلت نارتب گفت: نارتب ویژه کودک و نوجوان ایرانی سفارشی‌سازی شده تا از یک سو امکان استفاده بهینه از تبلت برای کودک و نوجوان ایرانی را فراهم شود و از سوی دیگر قابلیت مدیریت تبلت توسط والدین را داشته باشد.

وی افزود: این تبلت بخشی از یک زیست بوم دوستدار کودک و نوجوان است. محتوای پیش‌فرض تبلت بر پایه نیازهای کودک و نوجوان ایرانی تهیه و آماده سازی شده است. نرم‌افزار اکتشاف‌علوم، برنامک‌های آموزشی و سرگرم‌کننده به همراه دسترسی به اینترنت ویژه کودک و نوجوان و همچنین سیمکارت کودک و نوجوان انارستان، یک محیط دوستدار کودک پدید می‌آورد.

محمد آزمون امکان مدیریت نارتب توسط والدین را قابلیت بنیادی این تبلت عنوان کرد و گفت: امکان مدیریت تبلت توسط والدین بوسیله سیستم‌عامل سفارشی‌سازی شده اندروید است (MDM) فراهم شده است این کار تماما در شرکت توسعه راهکارهای هوشمند امین و هلدینگ انارستان انجام شده است.

 

 

وی در تشریح قابلیت‌های سامانه مدیریت والدین نارتب تصریح کرد: تعریف پروفایل مجزا برای هر فرزند، مدیریت زمان استفاده از تبلت و برنامک‌ها، مدیریت دسترسی به برنامه‌ها، مدیریت استفاده از اینترنت، مدیریت تماس و پیامک، مدیریت دسترسی به تنظیمات تبلت، گزارش‌گیری از فعالیت‌ها از جمله امکانات این تبلت است.

آزمون همچنین به ظرفیت کارآفرینی تولید این تبلت در داخل کشور اشاره کرد و گفت: خط تولید نارتب در خرمشهر است و بخش نرم‌افزاری آن در مجموعه انارستان متمرکز است بنابراین از ظرفیت کاملا بومی در تولید این تبلت بهره‌گیری می­شود.

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) هر ساله با برگزاری همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات دستاوردهای برتر حوزه کاربست فناوری اطلاعات را در قالب جایزه فاب طلایی معرفی می‌کند. امسال در ششمین دوره این همایش تبلت کودک و نوجوان نارتب مقام نخست محصول فناوری اطلاعات را بدست آورد و جایزه فاب طلایی را دریافت کرد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار