191572
۱۵ دی ۱۳۹۷

۴۲ فعالیت مختلف درکانون پرورش فکری کودکان سردشت ارایه می‌شود

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سردشت گفت: ۴ عنوان فعالیت هنری، فرهنگی و ادبی در این کانون برای کودکان و نوجوان آموزش داده می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، رعنا خضرنیا افزود: این فعالیت ها شامل قصه گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، نمایش و نقد فیلم، نشریه دیواری، کتابخوانی، نقاشی، سفالگری، تکه چسبانی، گفتگوهای آزاد، معرفی و بحث و روخوانی کتاب، نوشتن خلاق و دیگر فعالیت های فرهنگی و هنری است.
وی هدف از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را ضمن رشد علایق و استعدادها، توجه به گرایش ها عنوان کرد و گفت: دانش آموزان از سنین هفت تا 17 سالگی در کانون عضو و در این راستا به مطالعه و کتابخوانی با شیوه های خلاق تشویق می شوند.
خضرنیا اضافه کرد: 500 کودک و نوجوان دختر و پسر در این شهرستان با عضویت در این کانون هم اکنون به طور مستمر از خدمات آموزشی آن برخوردار هستند.
وی بیان کرد: 2 نفر مربی فرهنگی، یک مربی هنری برای نقاشی و سفالگری و یک مربی ادبی در مورد نوشتن خلاق و کارگاه داستان، آموزش اعضای این کانون را برعهده دارند.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سردشت شمار کتاب های این مرکز را 11 هزار و 500 جلد با 2 هزار و 610 عنوان اعلام کرد و گفت: امسال هفت هزار و 500 جلد کتاب به اعضای کانون امانت داده شده است.

وی در رابطه با موفقیت های کسب شده توسط اعضای این کانون افزود: موفقیت در مسابقات داستان نویسی و چاپ اثر 2 نفر در کتاب پرواز سپید و کسب رتبه های اول جشنواره جوانه های توسعه کشوری، شانزدهمین جشنواره سراسری پژوهش، هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی و کسب رتبه برگزیده در سومین همایش استانی کبوتر کوچک ما از جمله این دستاوردهاست.
وی برگزاری کارگاه های آموزشی زیست محیطی، اجرای برنامه های مرتبط با هفته ملی و روز جهانی کودک، طراحی و نقاشی در جشنواره انگور سیاه، قصه گویی و اجرای کارگاه آموزشی سخنوران نوجوان را از دیگر فعالیت های این کانون عنوان کرد.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با عراق واقع شده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار