191528
۱۵ دی ۱۳۹۷
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز خبر داد:

دستگیری سه آدم‌ربا در البرز/ گروگان ۱۳ ساله آزاد شد

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش مأموران آگاهی استان، گروگان سیزده‌ساله که از سوی سه آدم‌ربا به انگیزه مالی ربوده‌شده بود، آزاد شد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در ساعت ۲۱ شب گذشته خانواده‌ای سراسیمه و مضطرب به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه و از مفقود شدن پسر ۱۳ ساله خود که در ساعت ۱۷ همان روز از آموزشگاهش در گرم‌دره کرج خارج‌شده و تاکنون به منزل بازنگشته است، خبر دادند .

وی افزود: گفته‌های پدر فرد ربوده‌شده حاکی از آن بود که دقایقی قبل از مراجعه آن‌ها به پلیس آگاهی، افراد ناشناسی با خط تلفن دایی وی تماس گرفته و به او اعلام کرده‌اند که خواهرزاده وی نزد آن‌ها است و اگر به خواسته‌های آن‌ها عمل نکند جنازه پسرشان را تحویل آن‌ها خواهند داد .

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: بلافاصله تیم زبده‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان تشکیل و با بررسی تمامی فرضیات و به‌کارگیری تمامی جوانب حادثه، شناسایی آدم‌رباها را در دستور کار خود قراردادند .

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: پرونده در حال پیگیری بود که آدم‌رباها از طریق خط تلفن پسر ربوده‌شده با خواهر وی تماس گرفته و عنوان می‌کنند که با خانواده آن‌ها کاری ندارند و فقط دایی آن‌ها باید خواسته مالیشان را برآورده کند .

وی بابیان این‌که دایی پسر ۱۳ ساله از هویت آدم ربابان اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، گفت: با توجه به این‌که هیچ‌گونه مشخصاتی از آن‌ها در دست نبود، مأموران تحقیقات میدانی را آغاز و تمامی مسیرهای تردد آدم‌رباها از زمان خروج فرد ربوده‌شده موردبررسی قرار گرفت .

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد : با بررسی‌های تکمیلی مأموران، هویت دو نفر از آدم‌رباها شناسایی و در رد زنی‌های اطلاعاتی گسترده، درنهایت مخفیگاه متهمان در شهرستان ملارد شناسایی و آدم‌رباها که دیگر شرایط مخفی کردن فرد ربوده‌شده را نداشتند و به خواسته‌های خود نیز نرسیده بودند، قبل از رسیدن مأموران قصد داشتند گروگان گیر را درحالی‌که دست و پای وی را بسته بودند رها و متواری شوند که با حضور به‌موقع مأموران در کمتر از ۱۰ ساعت هر سه آدم‌ربا دستگیر و فرد ربوده‌شده در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت .

سرهنگ نادر بیگی با اشاره به این‌که هدف آدم‌رباها از ربودن نوجوان ۱۳ ساله، مقاصد مالی بود گفت: طبق اظهارات متهمان، در روز حادثه یک از گروگان گیران، فرد ربوده‌شده را درحالی‌که در حال بازگشت از آموزشگاه بود از پشت سر، با دستمال آغشته به مواد بیهوشی، بی‌هوش کرده و سپس با انتقال وی به شهرستان ملارد در یک ساختمان مخروبه با دست و پای بسته او را زندانی کرده و صبح روز بعد از حادثه به علت این‌که به خواسته خود نرسیده و احتمال می‌دادند که توسط پلیس شناسایی شوند گروگان را به حال خود رها کرده و قصد فرار داشتند که دستگیر شدند.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار