191440
۱۳ دی ۱۳۹۷

تحصیل ۳۱۷ قرآن‌آموز ایرانی و خارجی در مدارس و حوزه علمیه بیت‌الاحزان

هم‌اکنون ۳۱۷ نوجوان و جوان از اقصی نقاط کشورمان و ۴ کشور خارجی در مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن و حوزه علمیه بیت‌الاحزان مشغول به حفظ کل قرآن کریم هستند.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) از فارس، با اشاره به فعالیت مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن در این مؤسسه گفت: هم‌اكنون ۱۲ مركز شبانه‌روزی حفظ تخصصی ذیل این مؤسسه فعالیت می‌كنند.
وی افزود: این مدارس در ۸ استان فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، تهران، قم، همدان، لرستان و خوزستان میزبان ۲۶۱ نفر از داوطلبان حفظ قرآن كریم هستند.

شاهسونی همچنین به فعالیت حوزه علمیه قرآن‌محور ذیل این مؤسسه در شهرستان استهبان اشاره كرد و گفت:‌ در حوزه علمیه قرآن محور امام صادق(علیه‌السلام) نیز ۵۶ طلبه به‌صورت شبانه‌روزی در ۳ پایه مشغول به حفظ قرآن و تحصیل علوم حوزوی هستند.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور ادامه داد: در مجموع ۳۱۷ نوجوان و جوان ۱۴ تا ۲۲ ساله از اقصی نقاط کشور و ۴ کشور خارجی به‌صورت شبانه روزی در مدارس حفظ و علمیه بیت الاحزان تحت آموزش قرار دارند.

وی در پایان یادآور شد كه تلاش می‌كنیم تا فعالیت‌های مؤسسه بیت‌الاحزان را نه تنها در نقاط مختلف كشورمان بلكه در نقاط مختلف دنیا گسترش دهیم.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار