191419
۱۳ دی ۱۳۹۷

استقبال گسترده از بخش کودک و نوجوان در جشنواره عمار

بخش ویژه کودک و نوجوان، بیشترین استقبال را در میان بخش‌های مختلف نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در پی داشته است.

به گزارش کودک پرس ، عارف جعفری مدیر روابط عمومی نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: نمایش فیلم‌های جشنواره عمار از دهم دی در سینما فلسطین تهران آغاز شده است. نمایش فیلم‌ها هر روز از ساعت 10:30 صبح شروع می‌شود و تا 22:30 ادامه دارد. سانس ساعت 10:30 به نمایش فیلم‌های بخش کودک و نوجوان این دوره از جشنواره اختصاص دارد که این بخش با استقبال بسیار گسترده‌ای همراه شده است. حضور خانواده‌ها با فرزندانشان و همچنین مشارکت مدارس، باعث شده تا این بخش، بسیار شلوغ و پر جنب و جوش بشود.

وی افزود: امسال یک کار جدید را در جشنواره شروع کردیم که فیلم‌هایی که با استقبال زیادی مواجه می‌شوند، یک روز پس از اکران، از امکان اکران ویژه برخوردار می‌شوند که تا به حال آثاری چون «آینه»، «پرچم»، «انقلاب جنسی» و… با استقبال بالا روبرو شده و در نتیجه از نمایش ویژه بهره‌مند شده‌اند. مدیر روابط عمومی جشنواره عمار با‌اشاره به موضوع ویژه این دوره از جشنواره عمار با عنوان «ایران آینده» ادامه داد: یک غرفه با همین عنوان در محل اکران‌های مرکزی جشنواره در سینمافلسطین برپا شده که مردم و سینماگران با حضور در آن، دیدگاه‌های خود را درباره این موضوع مطرح می‌کنند. همچنین در برنامه‌های این دوره از جشنواره، از رمان نوجوانانه «زایو» که از معدود رمان‌ها با موضوع ایران آینده است، حمایت معنوی صورت گرفته است. جعفری همچنین درباره فیلم‌هایی که بیشترین استقبال را در اکران‌های مردمی داشتند نیز گفت: فیلم داستانی «جمعه گل»، مستند «آتش به اختیار» و پویانمایی «شهر هزار کبوتر» در اکران‌های مختلف در شهرها و روستاها استقبال زیادی داشتند. همچنین استان‌های فارس و مازندران و شهرستان نهاوند، فعال‌تر از بقیه بودند.

وی افزود: طی این چند روز بسیاری از مردم درباره فراخوان‌های مردمی از ما سؤال کردند. باید گفت که از این پس، فراخوان‌های واصل شده برای سال آینده لحاظ خواهد شد. همچنین برگزیدگان فراخوان‌های مردمی امسال، به‌طور جداگانه طی مراسم‌هایی در مناطق و شهرستان‌هایی که این فراخوان‌ها را اعلام کردند تا پایان سال تقدیر خواهند شد. مدیر روابط عمومی جشنواره عمار همچنین از پخش ویژه برنامه نهمین جشنواره عمار با عنوان «مستندنگار» هر شب از ساعت 18:30 در شبکه مستند خبر داد.

 

 

 

 

منبع: کیهان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار