191408
۱۳ دی ۱۳۹۷
سرمربی دورنای ارومیه:

تیم آینده‌ساز والیبال ایران از سوی فدراسیون حمایت شود

سرمربی تیم لیگ برتری دورنای ارومیه گفت: این تیم با هدف آینده‌‌سازی برای والیبال ایران و با ترکیبی از ملی‌پوشان نوجوان در لیگ برتر شرکت کرده اما فدراسیون تا زمان حاضر هیچ حمایتی از آن نکرده است.

به گزارش کودک پرس ، محمد وکیلی افزود: تیم والیبال نوجوانان ایران پس از کسب مقام سومی آسیا در قالب تیم دورنای ارومیه وارد لیگ برتر بزرگسالان شد تا در جریان این رقابت‌ها خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2019 آماده کند.
وی اضافه کرد: فدراسیون والیبال در چند سال گذشته نظیر این برنامه را برای تیم‌های قبلی نوجوانان هم داشت و آن تیم‌ها با عناوین «ارتعاشات صنعتی» و «شمس تهران» در لیگ به میدان رفتند.
وی بیان کرد: با وجود اینکه بازیکنان دورنای ارومیه ملی‌پوش محسوب می‌شوند، فدراسیون والیبال برخلاف سال‌های گذشته هیچ حمایتی از ما نکرد؛ در سال‌های قبل که «محمدرضا داورزنی» رییس فدراسیون بود، تمام امکانات برای تیم‌های ارتعاشات و شمس فراهم می‌شد اما در دوران ریاست «احمد ضیایی» هیچ کاری برای این تیم انجام نشد.

وکیلی که در سال 2017 والیبال نوجوانان ایران را به قهرمانی جهان رساند و در جدیدترین رده‌بندی جهانی هم تیم او در رده نخست دنیا قرار دارد، درباره شرایط تیم دورنای ارومیه گفت: این تیم نه آنالیزور دارد و نه پزشک؛ در طول مسابقات همیشه باید مراقب باشیم که بازیکنان مصدوم نشوند زیرا پزشکی برای درمان آنان نداریم.
وی ادامه داد: من گلایه ‌ای نکردم تا تیم منحل نشود ولی در ابتدای فصل که از فدراسیون خواستیم 20 توپ به ما قرض بدهد تا تمرین های خود را شروع کنیم، گفتند به ما ارتباط ندارد.

سرمربی تیم نوجوانان ایران گفت: در تعطیلات نیم ‌فصل برنامه اردویی به فدراسیون دادم که در تهران تمرین ها را پیگیری کنیم اما یک فاکتور 29 میلیونی به ما دادند؛ آیا بازیکن تیم ملی برای خوابیدن روی تخت فدراسیون باید پول بپردازد؟
به گزارش ایرنا تیم دورنای ارومیه بدون پیروزی و تنها با کسب سه امتیاز همچنان در رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد و در هفته هفدهم میهمان تیم پیکان تهران خواهد بود.

80 درصد ترکیب تیم دورنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان زیر 18 سال تشکیل می دهد و هشت بازیکن آن والیبالیست های شهر ارومیه هستند؛ تنها بازیکن جوان این تیم «رضا رضایی» 20 ساله بوده که وظیفه سرگروهی تیم دورنای ارومیه را عهده دار است.

هدف از تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور و آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 نوجوانان مصر است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار