191383
۱۳ دی ۱۳۹۷

ترخیص مصدومان سرویس دانش‌آموزی سقوط کرده از پل در ارومیه

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: آسیب جدی بر ارگان‌های حیاتی پنج دانش‌آموز اهل روستای فیروزیان ارومیه که سرویس مدرسه آنان از یک پل سقوط کرد، وارد نشده است.

به گزارش کودک پرس ، باقر بهرامی با بیان اینکه مصدومان این حادثه 5 دانش آموز پسر و یک دانش آموز دختر بودند که از ناحیه دست و بازو تحت درمان پزشکان قرار گرفتند افزود: حال عمومی مصدومان این حادثه مساعد بوده و بیشتر آسیب های آنان از ناحیه دست است.

وی اضافه کرد: 4 مصدوم این حادثه همان روز از بیمارستان مرخص شدند و یک دانش آموز پسر به علت جراحی (شکستگی) در بیمارستان بستری بود که دیروز مرخص شد و حال عمومی همگی خوب گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، ساعت 9:49 صبح روز، 9 دی، سرویس دانش‌آموزی با ۶ دانش آموز از روستای فیروزیان بخش صومای برادوست ارومیه به سمت روستای گنبد در حرکت بود که به دلیل روبرو شدن با خودرویی دیگر در جاده باریک از مسیر منحرف و از روی پل سقوط می‌کند که بلافاصله دانش آموزان مصدوم به بیمارستان امام خمینی ارومیه منتقل شدند.

 

از ۶ دانش آموز سرنشین این سرویس مدرسه، پنج نفر پسر و یک نفر هم دختر بودند که دو نفر در مقطع هشتم و چهار نفر هم در مقطع هفتم تحصیل می کنند.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار