1913
۳۰ مرداد ۱۳۹۵

۱۰ دستگاه تلویزیون برای بیمارستان کودکان تبریز

جواد میلانی از خریداری و نصب ۱۰ دستگاه تلویزیون به کمک خیران در بیمارستان کودکان تبریز خبر داد.

به گزارش کودک پرس    به نقل از روابط عمومی بیمارستان کودکان تبریز، جواد میلانی شنبه در محل بیمارستان کودکان در تشریح این خبر گفت: ۱۰ دستگاه تلویزیون با همکاری خیران عزیز در راستای تلیطف فضای بیمارستان و ایجاد فضای شاد برای کودکان خریداری و در اتاق های بخش خون و آنکولوژی نصب شد.

وی یادآور شد: کودکان در طول مدت بستری در بیمارستان از فضای بازی و طبیعی زندگی خود دور می شوند که این مهم نوعی خستگی و بی تابی را برای کودکان و خانواده شان به همراه می آورد و تسکین با خریداری تلویزیون تلاش کرده تا ارتباط کودکان و خانواده شان را با دنیای خارج در حد توان حفظ و امکان تماشای فیلم های کارتونی و تلویزیون ملی را فراهم کند.

مدیر عامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز همچنین به آماده سازی برخی از زیرساخت های سیم کشی بیمارستان توسط تسکین اشاره کرد و افزود: با توجه به آماده نبودن برخی مقدمات نصب تلویزیون، سیم کشی آنتن و برق برای اتاق های این بخش نیز توسط انجمن انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح تسکین کارت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه های در دست اجرای این انجمن طرح تسکین کارت بوده که در راستای این طرح خانواده کودکان بیمار از خدمات تسکین بهره مند می شوند.

میلانی خاطر نشان کرد: تسکین کارت برنامه جامعی بوده که خانواده های کودکان می توانند به واسطه این کارت از انواع خدمات انجمن تسکین در طول زمان بستری در بیمارستان استفاده کنند و اقدامات لازم برای اجرایی کردن این طرح در دست اجرا بوده و در آینده نزدیک برای خانواده کودکان بستری در بیمارستان کودکان تبریز قابل استفاده خواهد بود.

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار