191265
۱۲ دی ۱۳۹۷

آغاز به کار کارگاه داستان‌نویسی کودک و نوجوان در قم

نخستین کارگاه داستان کودک و نوجوان با حضور علی باباجانی نویسنده شناخته شده عرصه کودک و نوجوان در حوزه هنری قم برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، نخستین کارگاه داستان کودک و نوجوان با حضور علی باباجانی نویسنده شناخته شده عرصه کودک و نوجوان در حوزه هنری قم برگزار شد. 

در این کارگاه که موضوع آن از پیش “صداقت” اعلام شده‌بود، پنج نویسنده علاقمند به حوزه ادبیات کودک و نوجوان آثارشان را در جمع حاضران خواندند و با نظر و نقد حضار و کارشناس مدرس کارگاه آشنا شدند.

این مجموعه کارگاه‌ها که به صورت مستمر برگزار خواهد شد پس از دوره مقدماتی داستان‌نویسی کودک و نوجوان برگزار می‌شود که در آن عناصر داستان معرفی و آموزش داده شده‌است. روش کار در کارگاه‌های داستان نویسی کودک و نوجوان این است که در هر جلسه موضوعی مطرح می‌شود و ایده‌هایی از سوی حاضران مطرح و با همراهی مدرس کارگاه پرورش داده می‌شود تا در جلسه آتی تبدیل به یک متن داستانی شود، همچنین متن‌های داستانی نوشته شده با موضوع جلسه پیشین ارائه می‌شود. حضور در این کارگاه برای عموم علاقمندان بلامانع و رایگان است.

همچنین در حوزه ادبیات کودک و نوجوان باشگاه نویسندگی حوزه هنری قم برگزاری جلسات معرفی و نقد کتاب کودک و نوجوان را برنامه‌ریزی کرده‌است که با عنوان عصرانه داستان کودک و نوجوان، به صورت ماهانه و با حضور نویسندگان کتاب‌های داستان کودک و نوجوان و منتقدین این حوزه، برگزار خواهد شد. 

منبع: شفقنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار