191259
۱۲ دی ۱۳۹۷

گسترش باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در رفسنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان بر گسترش باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در رفسنجان تأکید کرد و گفت: این باشگاه‌ها باید در اقصی نقاط شهر تکثیر شود.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان در آیین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مس با قدردانی از مجموعه مس برای حمایت از برنامه‌های فرهنگی هنری در سطح استان کرمان گفت: با نگاه مثبت مدیران مجموعه مس رویدادهای فرهنگی ـ هنری زیادی در رفسنجان و استان رقم خورده است.
وی افزود: در این برهه زمانی که مشکلات اقتصادی سایه انداخته حوزه فرهنگ و هنر بیشترین آسیب را می‌بیند بنابراین بخش غیردولتی در کنار بخش دولتی می‌تواند تنگناها را برطرف کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان با اشاره به ویژگی‌های رفسنجان به لحاظ کتاب و کتابخوانی آن را خاص دانست و بیان کرد: سال گذشته مطالعاتی در این شهرستان در زمینه سرانه مطالعه انجام شده و با وجود جایگاهی که این شهرستان دارد و قدیمی‌ترین کتابفروشی، وجود نویسندگان شاخص و بیش از ۲۰ کتابخانه ظرفیت پایتختی کتاب ایران را دارد.

علیزاده اظهار کرد: سال ۹۵ رفسنجان فرآیند پایتختی کتاب ایران را تا مراحل نهایی گذراند و لازم است این موضوع جدی گرفته شود تا عنوان پایتختی کتاب ایران را از آن خود کند.

وی بر گسترش باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در رفسنجان تأکید کرد و گفت: این باشگاه‌ها باید در اقصی نقاط شهر تکثیر شود.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار