191196
۱۱ دی ۱۳۹۷

حمایت از کودکان مبتلا به سوءتغذیه

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: از ابتدای سال تاکنون، ۱۴ هزار و ۴۰۰ سبد غذایی به کودکان مبتلا به سوءتغذیه تحویل داده شده است .

به گزارش کودک پرس ، شایسته جو افزود : این سبد غذایی با هدف تامین مواد خوراکی مغذی و بهبود شاخص های کیفی تغذیه کودکان ، خانواده ‌های نیازمند ، در اختیار خانواده ها قرار داده می شود .

وی گفت : خانواده ها می توانند ، اقلام مورد نیاز را که بیشتر اقلام لبنی و پروتئینی است از فروشگاه های منتخب خریداری کنند.

وی با بیان اینکه این سبد ویژه کودکان زیر پنج سال است افزود: ارزش هر سبد غذایی 920 هزار ریال است که با پایش در مراکز درمانی ، به وسیله دانشگاه علوم پزشکی تحویل می شود.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: آموزش های لازم نیز در کنار سبد غذایی به مادران این کودکان ارایه می شود و پس از پایان یک دوره 6 ماهه این کودکان مورد پایش مراکز بهداشتی درمانی قرار می گیرد و در صورت بهبود افراد جدیدی، جایگزین می شوند.

شایسته جو با اشاره به اینکه هر ماه هزار و 800 کودک برای درمان سوء تغذیه توسط بهداشت و درمان معرفی و شناسایی می شوند افزود: 35 میلیارد و 248 میلیون ریال برای کمک به بهبود وضعیت غذایی این کودکان در نظر گرفته شده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار